کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده بستان‌آباد در مجلس:

قطعاً از "مدرس‌خیابانی" به عنوان "وزیر صمت" حمایت خواهم کرد

21 مرداد 1399 ساعت 9:18

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس یازدهم در خصوص معرفی حسین مدرس‌خیابانی به‌عنوان وزیر پیشنهادی صمت گفت: با تصمیم رییس‌جمهور در رابطه با معرفی آقای مدرس‌خیابانی به‌عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت کاملاً موافقم، زیرا ایشان فردی شایسته برای تصدی این وزارتخانه حساس و کلیدی است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله، غلامرضا نوری‌قزلچه در خصوص معرفی حسین مدرس‌خیابانی به‌عنوان وزیر پیشنهادی صمت اظهار داشت: با تصمیم رییس‌جمهور در رابطه با معرفی آقای مدرس‌خیابانی به‌عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت کاملاً موافقم، زیرا ایشان فردی شایسته برای تصدی این وزارتخانه حساس و کلیدی است.

وی افزود: مدرس‌خیابانی نشان داده به وزارت تحت امرش مسلط است و سوابق خوبی در این حوزه دارد. سوابق روشن ایشان در وزارت صمت یک نقطه عطفی در کارنامه او است.

نماینده مردم بستان‌آباد تأکید کرد: وزیر پیشنهادی دولت در زمان سرپرستی وزارت صنعت، معدن و تجارت توانست بازار خودرو را ساماندهی کند و قطعاً در مجلس از او حمایت می‌کنم و امیدوارم در صورت رای مثبت نمایندگان ایشان بتواند نظم و نسق خوبی به این وزرات بزرگ و تاثیرگذار بدهد.

گفتنی است، رییس‌جمهور، حسین مدرس‌خیابانی را به‌عنوان وزیر پیشنهادی صمت معرفی کرد. جلسه رأی اعتماد وی فردا 22 مرداد در صحن علنی مجلس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 232522

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/232522/قطعا-مدرس-خیابانی-عنوان-وزیر-صمت-حمایت-خواهم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com