تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
plusresetminus
نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس یازدهم در خصوص معرفی حسین مدرس‌خیابانی به‌عنوان وزیر پیشنهادی صمت گفت: با تصمیم رییس‌جمهور در رابطه با معرفی آقای مدرس‌خیابانی به‌عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت کاملاً موافقم، زیرا ایشان فردی شایسته برای تصدی این وزارتخانه حساس و کلیدی است.
۰
کد مطلب : ۲۳۲۵۲۲
قطعاً از "مدرس‌خیابانی" به عنوان "وزیر صمت" حمایت خواهم کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله، غلامرضا نوری‌قزلچه در خصوص معرفی حسین مدرس‌خیابانی به‌عنوان وزیر پیشنهادی صمت اظهار داشت: با تصمیم رییس‌جمهور در رابطه با معرفی آقای مدرس‌خیابانی به‌عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت کاملاً موافقم، زیرا ایشان فردی شایسته برای تصدی این وزارتخانه حساس و کلیدی است.

وی افزود: مدرس‌خیابانی نشان داده به وزارت تحت امرش مسلط است و سوابق خوبی در این حوزه دارد. سوابق روشن ایشان در وزارت صمت یک نقطه عطفی در کارنامه او است.

نماینده مردم بستان‌آباد تأکید کرد: وزیر پیشنهادی دولت در زمان سرپرستی وزارت صنعت، معدن و تجارت توانست بازار خودرو را ساماندهی کند و قطعاً در مجلس از او حمایت می‌کنم و امیدوارم در صورت رای مثبت نمایندگان ایشان بتواند نظم و نسق خوبی به این وزرات بزرگ و تاثیرگذار بدهد.

گفتنی است، رییس‌جمهور، حسین مدرس‌خیابانی را به‌عنوان وزیر پیشنهادی صمت معرفی کرد. جلسه رأی اعتماد وی فردا 22 مرداد در صحن علنی مجلس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین