کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سال ۹۷ بیش از ۷۰ درصد بودجه عمرانی شهرداری محقق شد/ بودجه ۲۸۰۰ میلیاردی آرمانی نیست

27 خرداد 1398 ساعت 10:19

حزب الله:معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج گفت: سال ۹۷ در مقایسه با سال پیش از آن ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش جذب داشتیم؛ ضمن اینکه موفق به جذب بیش از ۷۰ درصد بودجه عمرانی شدیم


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احمد ناصربخت این مطلب را در هشتمین جلسه پایش درآمد، هزینه و پروژه های عمرانی که در منطقه ۹ برگزار شد، عنوان کرد.
وی به افزایش درآمدهای شهرداری در فروردین ماه امسال اشاره کرد و اذعان داشت: طی فروردین ماه امسال ۴۰۰ درصد افزایش نسبت به زمان پشابه سال گذشته درآمد داشتیم.
این مسئول با تاکید بر تحقق پذیری بودجه امسال گفت: با ادامه این روند و کمک و همراهی همکاران، تحقق بودجه ۲۸۰۰ میلیارد تومانی این دستگاه برای سال جاری آرمانی و محقق نشدنی، نیست.
ناصربخت در بخش دیگری از گفته های خود به اهمیت احداث سراهای محله در هر منطقه پرداخت و ادامه داد: شورای شهر کرج همه مناطق را موظف به اختصاص یک ساختمان به منظور احداث سرای محله کرده است.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج  اضافه کرد: همچنین شورای شهر مکلف کرده است مناطق نسبت به اختصاص یک ساختمان به سمن های شهر اقدام کنند.


کد مطلب: 199499

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/199499/سال-۹۷-بیش-۷۰-درصد-بودجه-عمرانی-شهرداری-محقق-۲۸۰۰-میلیاردی-آرمانی-نیست

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com