تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹
plusresetminus
حزب الله:معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج گفت: سال ۹۷ در مقایسه با سال پیش از آن ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش جذب داشتیم؛ ضمن اینکه موفق به جذب بیش از ۷۰ درصد بودجه عمرانی شدیم
۰
کد مطلب : ۱۹۹۴۹۹
سال ۹۷ بیش از ۷۰ درصد بودجه عمرانی شهرداری محقق شد/ بودجه ۲۸۰۰ میلیاردی آرمانی نیست
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احمد ناصربخت این مطلب را در هشتمین جلسه پایش درآمد، هزینه و پروژه های عمرانی که در منطقه ۹ برگزار شد، عنوان کرد.
وی به افزایش درآمدهای شهرداری در فروردین ماه امسال اشاره کرد و اذعان داشت: طی فروردین ماه امسال ۴۰۰ درصد افزایش نسبت به زمان پشابه سال گذشته درآمد داشتیم.
این مسئول با تاکید بر تحقق پذیری بودجه امسال گفت: با ادامه این روند و کمک و همراهی همکاران، تحقق بودجه ۲۸۰۰ میلیارد تومانی این دستگاه برای سال جاری آرمانی و محقق نشدنی، نیست.
ناصربخت در بخش دیگری از گفته های خود به اهمیت احداث سراهای محله در هر منطقه پرداخت و ادامه داد: شورای شهر کرج همه مناطق را موظف به اختصاص یک ساختمان به منظور احداث سرای محله کرده است.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج  اضافه کرد: همچنین شورای شهر مکلف کرده است مناطق نسبت به اختصاص یک ساختمان به سمن های شهر اقدام کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین