کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتشار تصاویر لحظه مرگ یک بازیگر پس از ۵۷ سال

فرارو , 6 آذر 1401 ساعت 12:52

در نوامبر ۱۹۶۵ یک بازیگر جوان روس در سر صحنه فیلمبرداری هنگام پرش با خودرو دچار حادثه شد و جان باخت. حالا پس از بیش از نیم قرن تصاویری از این لحظه منتشر شده است.استودیوی موس‌فیلم روسیه (یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین استودیو‌های فیلمسازی در روسیه) پس از ۵۷ سال فیلم حادثه مرگبار یوگنی اوربانسکی را منتشر کرد.
 ویدئوی منتشر شده آخرین ثانیه‌های زندگی اوربانسکی را نشان می‌دهد. او در حین ساخت فیلم «کارگردان» بر اثر سانحه رانندگی کشته شد.وسیله نقلیه حامل اوربانسکی و همکارش هنگام پریدن از روی تپه شنی واژگون شد. این بازیگر دچار جراحات جدی شد و در بیمارستان جان باخت.
برداشت اول به خوبی پیش رفت، اما کارگردان دوم که آن روز مشغول فیلمبرداری بود، پیشنهاد کرد یک برداشت دیگر بسازد، او می‌خواست ماشین بالاتر بپرد. در برداشت دوم، خودرو به طور غیرمنتظره‌ای واژگون شد. پس از این حادثه بازیگر ۳۳ ساله با جراحات شدید از جمله شکستگی جمجمه به بیمارستان منتقل شد و درگذشت.
این تراژدی در نوامبر ۱۹۶۵ اتفاق افتاد. مرگ یوگنی اوربانسکی شایعات بسیاری را به همراه داشت: از یک قتل برنامه ریزی شده تا سوءظن اینکه او مست بوده و کنترل وسیله نقلیه را از دست داده است.
جعبه حاوی نگاتیو فیلم به طور اتفاقی در بازرسی داخلی از محل دفتر پیدا شد. کارن شاخنازاروف کارگردان گفته که قبلاً این فیلم را ندیده است.
وی گفت: مرگ ناگهانی و غم انگیز فردی به این بزرگی شوک بزرگی ایجاد کرد اما ما از تمام جزئیات آنچه در آن زمان رخ داد، اطلاعی نداشتیم.
چهار سال بعد، عوامل فیلم "کارگردان" تصمیم به فیلمبرداری مجدد گرفتند و نقش اوربانسکی توسط نیکولای گوبنکو بازی شد. همچنین فیلم مستندی به یاد این هنرمند فقید ساخته شد.


 

 
 


کد مطلب: 297806

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/video/297806/انتشار-تصاویر-لحظه-مرگ-یک-بازیگر-۵۷-سال

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com