BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> حزب الله نیوز - تصاویر کمتر دیده شده از شهر‌های زیرزمینی موشکی سپاه پاسداران - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تصاویر کمتر دیده شده از شهر‌های زیرزمینی موشکی سپاه پاسداران

باشگاه خبرنگاران جوان , 19 آبان 1400 ساعت 13:15

حدود یک ساعت پس از نماز ظهر در ۲۱ آبان ماه سال ۱۳۹۰، تهران و حومه آن با صدای مهیبی به لرزه درآمد. لرزش انفجار در بیشتر شهر‌های استان‌های تهران و البرز و چند نقطه دیگر احساس شد، اما دقایقی بعد انتشار خبر شهادت «پدر موشکی» ایران، مردم متعهد و وفادار ایران اسلامی در سراسر کشور را تکان داد.
ایران اسلامی یکپارچه در سوگ و ماتم فرو رفت، سایه سنگینی بر سر صنعت موشکی ایران گسترده شد، جبهه مقاومت هم همسو با اندیشه و آرمان بلند ملت ایران داغدار یکی از اسطوره‌های مقاومت شد، مردی که نابودی اسرائیل را بار دیگر و به‌نوعی دیگر فریاد زد.
تاریخ جبهه مقاومت شهادت می‌دهد که چگونه «حاج حسن» با ایستادگی، صبر و استقامت، فرمول‌های فناوری موشکی را برای متخصصان و نخبگان این جبهه هجی کرد. «حاج حسن طهرانی‌مقدم» ایدۀ خواستن را در ذهن آنان بارور کرد و اکنون نظام سلطه وحشت و نگرانی خود را از قدرت موشکی یاران حاج حسن در داخل ایران و گستره جبهه مقاومت ابراز می‌کند.در آستانه دهمین سالگرد شهادت پدر موشکی جمهوری اسلامی ایران، سردار رشید اسلام شهید حاج حسن طهرانی‌مقدم نماهنگ «کوه غیرت» را ببینید.



کد مطلب: 267605

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/video/267605/تصاویر-کمتر-دیده-شده-شهر-های-زیرزمینی-موشکی-سپاه-پاسداران

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com