تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
plusresetminus
حزب الله:معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در سفر به استان لرستان و بازدید از زیرساخت‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی این استان بر استفاده از ظرفیت خیّرین به عنوان یکی از ارزشمندترین کمک‌های مردمی در تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت تأکید کرد.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۹۵۸
سیاست کلی وزارت بهداشت در حوزه عمرانی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در سفر به استان لرستان و بازدید از زیرساخت‌ های بهداشتی، درمانی و آموزشی این استان بر استفاده از ظرفیت خیّرین به عنوان یکی از ارزشمندترین کمک های مردمی در تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت تاکید کرد و اظهار داشت: در تلاش هستیم که پروژه‌های حوزه سلامت استان لرستان با سرعت و کیفیت بیشتر و بهتری آماده بهره‌برداری شوند چراکه سیاست کلی وزارت بهداشت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

وی افزود: وضعیت رشد طرح‌های بهداشتی در لرستان مطلوب بوده و زیرساخت‌های برنامه سلامت خانواده در حال استقرار و توسعه است.

معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: استان لرستان به دلیل شرایط جغرافیایی و فرهنگ خاص در آینده نزدیک می‌تواند در حوزه گردشگری سلامت بسیار موفق باشد.

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت ازنا، نورآباد و چمن سلطان و بازدید از پروژه مرکز خدمات جامع سلامت دورود، برخوردار و ازنا در کنار بازدید از سایر پروژه‌های استان از اولویت‌هایی بود که در راستای تقویت زیرساخت‌های بهداشتی استان لرستان انجام شد.

رحیمی در بازدید از پروژه‌های در دست ساخت و افتتاح استان لرستان اظهار‌امیدواری کرد در آینده نزدیک نیز شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها در جهت خدمتگزاری و جلب رضایتمندی بیش از پیش مردم در عرصه سلامت باشیم.
منبع : روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین