تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
plusresetminus
حزب الله:سخنگوی شورای اسلامی کرج با اشاره به تدوین و بازنگری طرح تفصیلی این کلانشهر گفت: شبکه معابر اصلی کرج براساس طرح تفصیلی جدید رتبه بندی و وضعیت توسعه آنها نیز تعیین تکلیف شد.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۹۵۷
شبکه معابر شهر کرج طبق طرح جدید تفصیلی رتبه بندی شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عمار ایزدیار در حاشیه نشست تخصصی تدوین و بازنگری طرح تفصیلی شهر کرج که با حضور کارشناسان و اعضای شورای این شهر برگزار شد، اظهارداشت: در تدوین و بازنگری طرح تفصیلی کرج وضعیت آتی برخی معابر از جمله خیابان تهران مورد بررسی قرار گرفت.
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: تقلیل یا افزایش سطح معابر به عنوان معابر درجه یک و ۲ شهر کرج بررسی شد و مشاور نظرات کارشناسی را اعلام کرد.
ایزدیار با بیان اینکه کلانشهر کرج بیش از ۲۰ میلیون متر مربع معبر اصلی و فرعی دارد، افزود: طرح تفصیلی جدید کلانشهر که می بایست از سال گذشته تصویب و توسط وزارت کشور ابلاغ می شد به علت وجود نواقص دوباره در دست بررسی قرار گرفت، اکنون این طرح قرار است پس از بررسی نهایی برای تصویب و ابلاغ به وزارت کشور ارسال شود.
گفتنی است در این نشست ضمن بررسی مغایرت های سلسله مراتب طرح جامع کرج با وضع موجود تاثیرات آن در معابر شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظراتی ارائه شد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین