تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
plusresetminus
حزب الله: سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: اگر به دنبال حل مشکل چندین ساله ترافیک در محدوده میدان جمهوری هستیم بهترین راهکار ایجاد تقاطع غیر همسطح در این محدوده است.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۹۵۶
مشکل ترافیک میدان جمهوری کرج با ایجاد تقاطع حل می‌شود
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عمار ایزدیار با اشاره به اینکه ایجاد چهار تقاطع مهم در اولویت‌های کاری مدیریت شهری کرج در سال جاری است، اظهار کرد: در تلاشیم عملیات اجرایی تقاطع میدان جمهوری، تقاطع غیر همسطح موذن- جمهوری، فلکه اول رجایی شهر و تقاطع ۴۵ متری گلشهر را تا پایان سال آغاز کنیم تا شهروندان تا پایان دوره ششم بتوانند از اثرات بهره برداری از این پروژه‌ها بهره مند شوند.
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه حواشی پیش آمده برای ایجاد تقاطع جمهوری اسلامی برطرف شده، بیان کرد: اگر به دنبال حل مشکل چندین ساله ترافیک در این محدوده هستیم بهترین راهکار ایجاد این تقاطع است و با بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته از زمان آغاز عملیات اجرایی تا پایان آن یک سال و نیم زمان می برد.
این مسئول با اشاره به آخرین وضعیت راه اندازی خط BRT در خیابان شهید بهشتی هم گفت: اصلاح هندسی خط بی آرتی کرج آغاز شده و قرار است از میدان حصارک تا میدان کرج اجرایی شود.
ایزدیار تصریح کرد : قطعا راه اندازی این خط در ابتدا با مقاومت‌هایی روبرو خواهد شد و در بازه زمانی کوتاه مدتی شاهد افزایش بار ترافیکی این مسیر خواهیم بود ولی بی آر تی نیاز جدی شهر است و با توجه به افزایش روز به روز جمعیت و خودروها، باید با چنین اقداماتی فرهنگ استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی را در میان شهروندان نهادینه کنیم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین