تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
plusresetminus
حزب الله:معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج از برگزاری نخستین سمینار محیط زیست و پایداری خبر داد.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۹۴۵
سمینار محیط زیست و پایداری برگزار شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حشمت اله عزیزی با اعلام این خبر گفت: این سمینار به مناسبت فرا رسیدن هفته محیط زیست مصادف با تولد امام رضا (ع) با موضوع محیط زیست و پایداری برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه سمینار محیط زیست و پایداری با همکاری دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی و جمعیت همیار کرج برگزار شد، اضافه کرد: در این سمیناراعضای شورای اسلامی شهر، مسئولین شهری، معاونان در مناطق ۱۰‌گانه محیط زیست و خدمات شهری، جمعیت همیار کرج، رئیس اداره پایش و ارزیابی آلاینده‌های زیست محیطی و همکاران شاغل در این معاونت و مدیران برخی از مناطق و سازمان‌ها حضور داشتند.
عزیزی با یادآوری نام‌گذاری جهانی سال ۱۴۰۲ به نام «کاهش آلودگی‌های پلاستیکی» بر اهمیت محیط، زیست در عرصه‌های مختلف، تأکید کرد و گفت: معاونت محیط زیست و خدمات شهری کرج به منظور توسعه همکاری‌های اداره محیط زیست استان، نخستین همایش در حوزه محیط زیست و راه حل‌ها برای آلودگی پلاستیک را برگزار کرد.
این مسئول افزود: سند محوری اقدامات هفته محیط زیست در سال ۱۴۰۲ تبیین ضرورت اجرای آئین‌نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی است که به تصویب دولت مردمی و انقلابی سیزدهم رسیده است.
عزیزی با تأکید بر اینکه این همایش تحت عنوان محیط زیست، نخستین گام این معاونت در سال جاری می‌باشد، ابرازامیدواری کرد: همایش مذکور منجر به شکل‌گیری سلسله همکاری‌های مؤثر برای حفظ محیط زیست بین کارکنان حوزه مدیریت شهری می‌شود.
لازم به توضیح است این همایش با سخنرانی اساتید برجسته دانشگاه تهران برگزار شد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین