تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
plusresetminus
حزب الله: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: با توجه به تعطیلات خرداد محدودیت های ترافیکی برای خودروهای سواری و موتور سیکلت ایجاد شد.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۷۹۲
در تعطیلات خرداد چه محورهایی محدودیت ترافیکی دارند؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، ایمان محرابی نیا گفت: با توجه به آغاز تعطیلات خرداد شاهد ایجاد محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا ۲۰ خرداد ماه برای خودرو‌های سواری و موتور سیکلت‌ها در نظر گرفته شده است.
به گفته او، تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ خرداد از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.
 مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور، در حوزه خودرو‌های سواری در محور کندوان  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۰ خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۵ الی ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به‌صورت یکطرفه خواهد بود.
او گفت:  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۲ روز پنجشنبه ۱۱ خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به‌صورت یکطرفه خواهد بود، همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۱ روز جمعه ۱۲ خرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده است. در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۱ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به‌صورت یکطرفه خواهد بود.
او گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۹ تا ۲۲ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یکطرفه خواهد بود. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۹ خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یکطرفه خواهد بود.
محرابی نیا در خصوص محور هراز هم گفت:  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یکطرفه خواهد بود. در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی در روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، شنبه، دوشنبه، سه شنبه و جمعه مورخ ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۵، ۱۶، ۱۹ خرداد ماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین