تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
plusresetminus
حزب الله:استقلال و پرسپولیس امشب از ساعت ۱۹:۴۵ در فینال جام حذفی به مصاف هم می‌روند.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۷۸۹
حواشی دربی فینال جام حذفی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شهرآورد حساس فینال جام حذفی در حالی از ۱۹:۴۵ آغاز خواهد شد که توجه تمام فوتبال ایران معطوف به این بازی حساس است که اگرچه تعیین‌کننده سهمیه آسیایی نخواهد بود اما یکی از حساس‌ترین دربی‌های تاریخ محسوب می‌شود.
بر اساس جدول زمانی، درهای ورزشگاه ساعت ۱۴ به روی هواداران باز می‌شود. همچنین دو تیم ساعت ۱۷:۳۰ هتل محل اقامت را به مقصد ورزشگاه ترک خواهند کرد. گرم کردن دو تیم نیز از حوالی ۱۸:۳۰ در چمن ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.
سازمان لیگ فوتبال ایران فروش بلیت کاغذی در ورزشگاه آزادی و سایر استادیوم‌های کشور را ممنوع کرد.
عکس تیمی پرسپولیس در آخرین دربی. خروج عبدی و ورود عیسی احتمالا تنها تغییر قرمزها خواهد بود.
محسن خلیلی: استقلال خطرناک تر از قبل شده و انگیزه‌های بیشتری برای دربی پیش رو دارد اما باز هم پرسپولیس بازی را خواهد برد. روحیه تیمی و شرایط تاکتیکی تیم خیلی خوب است. همه عوامل باشگاه هم دست به دست هم دادند تا تیم به بهترین شکل ممکن فصل را به پایان ببرند.
آرمان رمضانی یاغی ترکیب استقلال به شمار می‌رود. او البته شانسی برای حضور در ترکیب ثابت ندارد اما ممکن است همچون شهرآورد قبلی به عنوان بازیکن ذخیره بازی کند.
یکی از گل‌های آفساید تاریخ دربی با شوت ولادیمیر پریموف، مهاجم اوکراینی پرسپولیس به ثمر رسید. شاید اگر این گل در موقعیت سالم زده شده بود، سرنوشت این مهاجم ناکام نیز تغییر می‌کرد.
دربی ۱۰۰ با حضور بیش از چهل هزار تماشاگر برگزار شد اما جالب است که برای این شهرآورد تنها ۳۵ هزار بلیت به فروش رسیده است.
با نیمکت‌نشینی امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری در این دربی هم کاپیتان قرمزها خواهد بود.
ارسلان مطهری آخرین گلزن استقلالی شهرآورد محسوب می‌شود. او اگر امروز گلزنی کند به رکورد خاص ۵ گل در دربی خواهد رسید.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین