تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
plusresetminus
حزب الله:مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیان خرید خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش، تنها امروز (۱۰ خرداد) مهلت دارند ۵ اولویت خودرویی خود را انتخاب کنند.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۷۶۸
آخرین مهلت انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه امروز ۱۰ خرداد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: در هر دقیقه حدود ۲۵۰ نفر موفق به انتخاب خودرو می‌شوند.
او گفت: به دلیل اینکه اولویت انتخاب، پنج خودرو شده است در نتیجه فرد، زمان بیشتری را در سامانه می‌ماند به همین دلیل انتخاب پنج اولویت زمان بر است؛ در نخستین مرحله از طرح یکپارچه فروش خودرو، یک انتخاب انجام می‌شد و کندی به مراتب کمتر بود .
به گفته او، با توجه به زمانبندی اعلام شده سامانه یکپارچه فروش خودرو، فرآیند انتخاب خودرو در این سامانه از ۳ خرداد آغاز شده و امروز پایان می‌یابد و این زمان تمدید نخواهد شد.  یک بار اولویت به هر کد ملی داده بر اساس اولویتی که متقاضی دریافت کرده انتخاب خودرو انجام می‌شود.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو می گوید: پس از مرحله انتخاب خودرو، اطلاعات متقاضیان از ۱۱ تا ۱۹ خرداد ماه بررسی می‌شود و در روز ۲۴ خرداد ماه فهرست اولویت مشتریان و موعد تحویل خودرو ایشان اعلام خواهد شد.
  تقدسی گفت: در این دوره ۲۳ خودرو از ۴ خودروساز عرضه شده است و متقاضیان می‌توانند، پنج اولویت خودرویی خود را از محصولات شرکت سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور انتخاب کنند.
بر این اساس، شرکت سایپا ۱۱ خودرو از محصولات خود شامل کوییک مدل GX، کوییک اتوماتیک، ساینا S، ساینا S اتوماتیک، کوییک R مدل GX، شاهین، شاهین اتوماتیک، ساینا مدل GX، ساینا مدل GX اتوماتیک، ساینا مدل جی ایکس دوگانه سوز و اطلس را عرضه کرده است. شرکت مدیران‌خودرو در این دوره شش خودرو شامل آریزو ۶ پرو، تیگو ۸ پرو، X ۵۵ پرو، X ۲۲ پرو اتوماتیک، X ۲۲ پرو دنده‌ای و آریزو ۵ توربو عرضه کرده است. همچنین شرکت فرداموتورز ۳ محصول فردا SX ۵، فردا T ۵ و سوبا M ۴ و کرمان‌موتور با جک S ۳، جک J ۴، کی‌ام‌سی J ۷ در دومین مرحله از طرح یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی حضور دارند
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین