تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
plusresetminus
حزب الله:دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در بیانیه عجیب و جالب، از پایبندی خود به اخلاق در دربی ۱۰۱ نوشتند.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۷۵۸
بیانیه مشترک سرخابی با مواضع جدید
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شهرآورد پایتخت در فضای پرتنش و ملتهب بین دو تیم پرسپولیس و استقلال برگزار می‌شود. در روز‌های گذشته مدیران، مربیان و حتی بازیکنان، جلوتر از هواداران مشغول پیکار رسانه‌ای و مجازی بودند، اما حالا دو باشگاه در بیانیه مشترک مواضع جدید گرفتند.
در این بیانیه آمده که پرسپولیس و استقلال تلاش خواهند کرد تا داور در فضای آرام و محترمانه، قضاوتی عادلانه داشته باشد. دو باشگاه همچنین پایبندی خود «به قوانین و مقررات حرفه‌ای فدراسیون فوتبال و فیفا» را اعلام کردند.
مشروح بیانیه مشترک سرخابی را در ادامه می‌خوانید:
هواداران ارجمند
شهرآورد تهران، الماس چشم‌نواز فوتبال ایران در آسیا و جهان است، مسابقه‌ای که این بار در قالب فینال جام حذفی که به‌نام حماسه آزادسازی خرمشهر نامگذاری شده که همواره با شور، حرارت و هیجان می‌تواند یک‌بار دیگر کیفیت فوتبال ستارگان ایران را در عرصه بین‌المللی نمایان سازد.
ما با رویای فتح جام قهرمانی، تمام توان خود را صرف ارائه نمایشی دلچسب، با کیفیت فنی بالا، شجاعانه و در راستای اخلاق حرفه‌ای خواهیم کرد و این را «مسئولیت اجتماعی» خود در قبال شما می‌دانیم که همیشه وفادارانه در تمام لحظات کنار ما مانده‌اید.
روز چهارشنبه ۱۰ خرداد، میلاد امام رضا (ع) را دوشادوش هم جشن می‌گیریم و در هفته کرامت، به حرمت فرهنگ ایرانی- اسلامی از هر گفتار و رفتاری که دور از ادب و نزاکت باشد پرهیز خواهیم کرد.
این یک نمایش شایسته در ورزشگاه آزادی است، آمیزه شکوه و افتخار. به همین منظور ما در کنار شما ضمن احترام تمام به قوانین و مقررات حرفه‌ای فدراسیون فوتبال و فیفا، تلاش خواهیم کرد فضایی محترمانه و آرام را برای قضاوت عادلانه داوران این دیدار فراهم آوریم. در این راه نیازمندیم که شما هواداران دو باشگاه بزرگ، اصیل، ریشه‌دار و پر افتخار پرسپولیس و استقلال با متانت، صبوری و البته اشتیاقی که سزاوار چنین بازی بزرگی است ما را یاری کنید تا روزی ماندگار را در تاریخ فوتبال رقم زنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین