تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
plusresetminus
حزب الله:رئیس جمهور با تبریک انتخاب رجب طیب اردوغان به عنوان ریاست جمهوری کشور دوست و همسایه ترکیه، ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط اقتصادی، سیاسی، امنیتی، فرهنگی و تجاری دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۶۹۴
گفتگوی تلفنی روسای جمهور ایران و ترکیه
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز سه‌شنبه در گفتگوی تلفنی با آقای «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه با تبریک انتخاب وی به عنوان ریاست جمهوری کشور دوست و همسایه ترکیه، ابراز امیدواری کرد در دوره جدید نیز روابط اقتصادی، سیاسی، امنیتی، فرهنگی و تجاری دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
رئیس جمهور همچنین با اشاره به نقش موثر همکاری‌های منطقه‌ای ایران و ترکیه در تثبیت و تقویت ثبات و امنیت منطقه، شتاب بیشتر همکاری‌های منطقه‌ای دو کشور با هدف تامین منافع کشورهای منطقه را خواستار شد.
«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه نیز در این مکالمه تلفنی با ابراز تشکر و سپاسگزاری از حسن نیت دکتر رئیسی از طرف خود و مردم کشورش اظهار داشت: در دوره پیش‌رو قطعا روند گسترش روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف با قوت و جدیت بیشتر تداوم خواهد یافت.
رئیس جمهور ترکیه همچنین از تمایل کشورش برای تداوم همکاری‌های منطقه‌ای از جمله در چارچوب همکاری‌ها چهار جانبه کشورهای ترکیه، ایران، روسیه و سوریه با جدیت بیشتر و ناظر بر نتایج مثبت و موثر در تقویت ثبات در منطقه و نیز گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری خبر داد.
 
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین