تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
plusresetminus
حزب الله: مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره سرنوشت رئیس فدراسیون متهم به اختلاس گفت: تا زمان صدور رای نهایی، ما مجبوریم حکم تعلیق فرد متهم به اختلاس را اجرا کنیم و این دستور دادستان است.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۶۷۰
دستور دادستان برای تعلیق رئیس فدراسیون متهم به اختلاس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مرتضی فلاح  درباره وضعیت یکی از روسای فدراسیون متهم به اختلاس اظهار کرد: در راستای اجرای ماده هفت قانون ‌تشدید، دادستان اعلام کرده ما وظیفه داریم حکم را اجرا کنیم. بنابراین به دنبال راهکاری هستیم تا برای امروز و فردا حکم تعلیق را اجرا کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا رییس فدراسیون متهم به اختلاس باید تعلیق شود یا خیر؟ گفت: ما نمی‌گوییم تعلیق شود بلکه حکم قانونگذار و دستور دادستان است. با توجه به این که رای اختلاس جزء مواردی است که باید کارمند تا زمان صدور رای دادگاه تجدید نظر تعلیق شود باید تعلیق صورت بگیرد. در حقیقت قانونگذار گفته که این تعلیق باید تا زمان صدور رای نهایی ادامه داشته باشد.
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره زمان اجرای حکم تعلیق خاطرنشان کرد: در این زمینه 2 راهکار وجود دارد که باید ببینیم دوستان از نظر حقوقی می‌خواهند چه روشی را انتخاب کنند تا این کار انجام شود. البته وظیفه‌ی اجرای حکم با بنده نیست و ما فقط اعلام نظر حقوقی می دهیم و به مرجع قضایی اعلام می‌کنیم و سپس آنها تصمیم می‌گیرند.
فلاح گفت: پیش از این نیز دستور موقت راجع به یک فدراسیون داشتیم که او نیز در مظان اتهام است که البته هنوز جرمی اثبات نشده، اگر اختلاس وی تایید شود تا زمان صدور رای نهایی ما مجبوریم تعلیق را اجرا کنیم.
وی در پایان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی سرپرست برای این فدراسیون انتخاب خواهد شد؟ اظهارکرد: ان‌شاءالله ببینیم چه تصمیمی گرفته خواهد شد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین