تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
plusresetminus
حزب الله:ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی مانورهای نظامی جامعی را آغاز کرد که شبیه سازی جنگ چند جبهه‌ای از جمله جبهه‌های لبنان، سوریه، غزه و کرانه باختری است.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۶۶۴
آغاز مانورهای ارتش رژیم صهیونیستی با شبیه سازی جنگ چند جبهه‌ای
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: این رزمایش به مدت دو هفته و با حضور تمامی شاخه‌های ارتش یعنی نیروی زمینی، هوایی و دریایی ادامه خواهد داشت و همچنین شامل رزمایش‌هایی است که مدیریت عملیات ارتش توسط ستاد کل ارتش را شبیه سازی می‌کند.
در این مانور، آموزش عملیات پدافندی و آفندی، در چارچوب جنگ چند جانبه انجام می‌شود و آمادگی ارتش و سطح هماهنگی یگان‌های آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.
آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: «مشت قاطع ... آغاز مانور اصلی در سطح فرماندهی کل ارتش و حدود دو هفته ادامه خواهد داشت زیرا چند جبهه را شبیه سازی می‌کند و آمادگی ارتش را برای نبرد طولانی و شدید در بخش‌های هوایی، دریایی و زمینی و نیز از طریق رایانه و فضای مجازی آزمایش خواهد کرد.»
وی تصریح کرد: نیروهای عادی و ذخیره ارتش از تمامی فرماندهان مناطق نظامی، تسلیحاتی و ارگان‌ها در این مانور شرکت خواهند کرد و نیروها برای مقابله با چالش‌ها و حوادثی که همزمان در چندین میدان جنگ رخ می‌دهد، آموزش خواهند دید.
این سخنگو افزود: در چارچوب این مانور، تمرینی برای فرماندهی شمال برگزار می‌شود که در هفته اول روی رزمایش لشکر (جلیل) و در هفته دوم روی تمرین (لشکر ۳۶) تمرکز خواهد کرد و همچنین برنامه‌های عملیاتی در حوزه غیرنظامی و همچنین تلاش برای نجات جان افراد در جبهه داخلی انجام خواهد شد.
وی اظهار داشت: نیروهای امنیتی، خودروهای نظامی و زرهی و یگان‌های هوایی و دریایی تمرین خواهند کرد و قرار بود این رزمایش به عنوان بخشی از برنامه آموزشی "برای سال ۲۰۲۳" انجام شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین