تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
plusresetminus
حزب الله:رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: هشتمین پویش نجات قطره‌ها در فرهنگسرای شهدای مدافع حرم واقع در شهرک بنفشه با هدف فرهنگ‌سازی تفکیک زباله ازمبدا برگزار شد.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۶۶۱
فرهنگسرای شهدای مدافع حرم میزبان پویش قطره‌ها شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا خسروی ضمن اشاره به استقبال گسترده شهروندان کرجی از پویش نجات قطره‌ها بیان داشت: خوشبختانه این رویداد با هدف فرهنگسازی در دستور کار سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج قرار گرفت و درخواست‌های بسیاری از مردم محلات برای برگزاریِ آن دریافت می‌کنیم.
وی افزود: پویش نجات قطره‌ها در فرهنگسرای مدافع حرم در شهرک بنفشه برگزار شد و کودکان با شوق فراوان در این پویش به نقاشی دیواری با هدف صرفه‌جویی در مصرف آب و تفکیک زباله از مبدا پرداختند.
خسروی گفت: در رویدادهایی که تابه‌حال برگزار شده تلاش کرده‌ایم تا در قالب کارگاه آموزشی با هدف تفکیک زباله ازمبدا، نقش خود را در بطن خانواده‌ها و سطح شهر ایفا کنیم.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با تاکیدبر اینکه برگزاری این کارگاه‌ها ادامه خواهد داشت افزود: طبق درخواست شهروندان پویش‌های آتی نیز در محلاتِ مختلف کرج برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است این پویش با همت شرکت آب منطقه‌ای استان البرز، پایگاه‌های خبری هزار و یک شهر و مشق صلح، و مشارکت سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج برگزار شد.
فرهنگسرای شهدای مدافع حرم میزبان پویش قطره‌ها شد
فرهنگسرای شهدای مدافع حرم میزبان پویش قطره‌ها شد
فرهنگسرای شهدای مدافع حرم میزبان پویش قطره‌ها شد
 
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین