تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
plusresetminus
حزب الله: معاون خدمات شهر و محیط زیست شهرداری کرج گفت: به منظور پاکسازی فضاهای شهری و حفظ بهداشت عملیاتِ جمع‌آوری نخاله به صورت گسترده در مناطق ۱۰‌گانه شهرداری کرج اجرایی شد.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۶۶۰
جمع‌آوری خاک و نخاله‌های ساختمانی ازسطح مناطق ۱۰گانه کرج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حشمت اله عزیزی  با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت شهر یکی از وظایف ذاتیِ شهرداری‌ها است، اظهار داشت: در این راستا جمع‌آوری خاک و نخاله‌های ساختمانی از مناطق ۱۰گانه کرج در دستور کار قرار گرفت.
عزیزی افزود: بر اساس مقررات ملی ساختمان هرگونه سد معبر حاصل از مصالح ساختمانی مصداق سد معبر است و براساس دستورالعمل‌های صدور مجوز ساخت؛ سازندگان می‌توانند حداکثر یک سوم پیاده رو را با دریافت مجوز تا زمانی که مزاحمتی برای سایرین ایجاد نشود اشغال نمایند و در صورت اشغال بیش ازاندازه شهرداری موظف است با این افراد برخورد قانونی کند.
این مسئول با بیان اینکه جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از سطح شهر در نواحی مختلف مناطق ۱۰گانه در حال انجام است از شهروندان خواست تا با رعایت قوانین و شیوه‌نامه اجرایی جمع‌آوری پسماندهای عمرانی و ساختمانی مصوب سازمان شهرداری‌ها با سازمان مدیریت پسماند همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد برهم ریختگی شهر نبوده و آرامش بصری شهروندان را فراهم‌آوریم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین