تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
plusresetminus
حزب الله:رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آماده هر گونه کمک به آموزش و پرورش است و رتبه‌بندی باید همراه با ارتقای علمی و آموزشی معلمان باشد.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۶۵۴
مجلس آماده هر کمکی به آموزش و پرورش است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی و پس از اعتماد نمایندگان به رضامراد صحرایی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، اظهار داشت: یکی از مهمترین و اساسی‌ترین چالش‌های وزارت آموزش و پرورش، نوع مدیریت و حکمرانی در این وزارتخانه است.
وی بیان کرد: این مشکل قریب به دو دهه اخیر در وزارت آموزش و پرورش ملموس بوده که یکی از علل اساسی آن تغییراتی است که در مدیریت و رأس این وزارتخانه اتفاق افتاده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر ما در حوزه رشد و پیشرفت اقتصادی هم دچار چالش هستیم، به وزارتخانه آموزش و پرورش بازمی‌گردد و توقع ما از وزیر جدید آموزش و پرورش آن است که به موضوعات مهم این وزارتخانه و مسائلی چون دانشگاه فرهنگیان، معلم و مدرسه توجه ویژه کند.
قالیباف تاکید کرد: ما در مجلس آماده هر گونه کمکی به وزارت آموزش و پرورش هستیم. البته مجلس در گذشته و در جریان رتبه بندی معلمان حمایت خود را از آموزش و پرورش نشان داده است. امیدواریم توجه به رتبه بندی معلمان همراه با ارتقای علمی و آموزشی معلمان باشد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین