تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
plusresetminus
حزب الله: کشتی‌گیر سنگین وزن کشورمان گفت: متأسفانه قضاوت اشتباه داور باعث به وجود آمدن حاشیه در جام تختی شد و من و جان محمدی هیچکدام مقصر نبودیم.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۶۴۸
داور با قضاوت اشتباه جنجال به پا کرد/ حق من و جان‌محمدی پایمال شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در جریان رقابت‌های بین‌المللی جام تختی کشتی آزاد مبارزه امین طاهری مقابل مرتضی جان‌محمدی به دلیل اشتباه داوری بار دیگر تکرار شد. این موضوع برخلاف قوانین اتحادیه جهانی کشتی بود و مرتضی جان محمدی هم برای مبارزه بعدی روی تشک حاضر نشد و مسابقه به سود طاهری به پایان رسید.
امین طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با حواشی این مبارزه و اشتباهات داوری گفت: من خودم هنوز نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. جان محمدی مدعی شده که حقش پایمال شده که به نظرم درست می‌گوید. اما از آن طرف حق من هم در مبارزه با جان محمدی ضایع شد. در این مبارزه من واقعاً ضربه فنی نشدم، باعث و بانی همه این مسائل داوری اشتباه و ضعیف بود.
وی گفت: متأسفانه قضاوت اشتباه داور باعث به وجود آمدن همه این مشکلات شد. من و جان محمدی هیچکدام مقصر نیستیم، داور باعث شد این مبارزه به جنجال کشیده شود. حق من هم کاملاً به صورت مشهود ضایع شد. من در این مبارزه ۹ بر صفر جلو بودم و بدون اینکه ضربه فنی شوم داور وسط رأی داد در حالی که حتی رئیس تشک هم ضربه فنی شدن من را تأیید نکرده بود. نمی‌دانم دلیلش چه بود اما به نظرم مشکوک بود.
آزادکار کشورمان تاکید کرد: هر دو طرف از داوری ضربه خوردیم، تکرار کشتی هم با تصمیم کادر فنی بود. این مسابقه بالاترین رقابت در داخل ایران است و جزو چرخه انتخابی هم محسوب می‌شد. بنابراین قضاوت درست داوران اهمیت زیادی داشت.
وی در مورد سطح مسابقات جام تختی عنوان کرد: این دوره نسبت به سال‌های گذشته مسابقات سطح بالایی داشت و قهرمانان جهان و المپیک در آن حضور داشتند و رقابت بسیار سخت بود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین