تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
plusresetminus
حزب الله: بازیکن سابق استقلال گفت: ساپینتو مربی با دانشی است و فوتبال ایران را دوست دارد و مانند استراماچونی شومن نیست که از ۲۰ دلارش نگذشت و تا قران آخر پولش را گرفت.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۶۴۱
نیکبخت: ساپینتو مثل استراماچونی «شومن» نیست!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن سابق استقلال درباره برگزاری فینال جام حذفی و داربی استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: ابتدا به بازیکنان و کادر فنی استقلال تبریک می گویم که با این ناملایمتی‌ها و مشکلات، سال فوق العاده‌ای را سپری کردند و با وجود حذف از لیگ قهرمانان آسیا روحیه خودشان را حفظ کردند و توانستند رتبه سوم لیگ برتر را به دست بیاورند. در مورد داربی جام حذفی باید بگویم فینال جذابی را در پیش خواهیم داشت زیرا هر دو تیم در لیگ برتر سال خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و این بازی عیار هر دو تیم را مشخص خواهد کرد. امیدوارم که در پایان، این استقلال باشد که قهرمان جام حذفی می‌شود.
وی درباره عملکرد استقلال در پایان لیگ برتر تصریح کرد: استقلال در بعضی از بازی‌ها نتیجه لازم را نگرفت مانند سپاهان که نتوانست تا پایان مسابقات تمرکزش را حفظ کند. استقلال و سپاهان خوب عمل نکردند که پرسپولیس توانست از غفلت آنها استفاده کند و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. البته ما امسال لیگ پویایی را داشتیم و ۳ تیم اضلاع مثلث قدرت فوتبال ایران بودند و این باعث شده بود بازی‌ها از کیفیت لازم برخوردار باشد.
نیکبخت واحدی درباره تمدید قرارداد ساپینتو با استقلال ادامه داد: مدیران استقلال باید تلاش کنند که قرارداد این مربی را هرچه زودتر تمدید کنند و نگذارند از فوتبال ایران فرار کند و بعدها ما به دنبال او باشیم که از ما شکایت نکند. ساپینتو مربی با دانشی است و فوتبال ایران را دوست دارد و مانند استراماچونی شومن نیست که از ۲۰ دلارش نگذشت و تا قران آخر پولش را گرفت.
نیکبخت: ساپینتو مثل استراماچونی «شومن» نیست!
بازیکن سابق تیم ملی درباره قانون ۱+۶ بازیکن خارجی از فصل آینده در لیگ برتر بیان کرد: این قانون ها اصولی نیستند و باعث پایین آمدن کیفیت بازیکنان خودمان در لیگ برتر می شود. به طور مثال تمیروف بازیکنی بود که در حد بازی در لیگ دو هم نبود اما دو تیم در لیگ برتر فوتبال ایران عوض کرد. فوتبال ایران آنقدر استعداد دارد که باشگاه السد قطر با حزباوی قرارداد ۵ ساله می‌بندد. اعتقاد دارم باید در این قانون بانگری شود.

ساپینتو را گیر آورده‌اند

وی درباره اینکه "خیلی‌ها می گویند ساپینتو عصبی است» افزود: الان کدام مربی عصبی نیست؟ هرکسی یک شخصیتی دارد و به نظرم نقطه ضعف ساپینتو را گیر آورده‌اند و با همین حربه او را عصبی می‌کنند. بازیکنان استقلال ساپینتو را دوست دارند و همان طور که گفتم مدیران باید قراردادش را برای فصل اینده تمدید کنند.
نیکبخت در پایان درباره حضور عنایتی به عنوان سرمربی در تیم ملی امید گفت: عنایتی لیاقتش را داشت و به جز حضور ناموفق در نفت مسجد سلیمان در عرضه مربیگیری موفق بوده است. من چندی پیش به اقای قلعه نویی هم تبریک گفتم و امیدوارم در اواخر مربیگری این مربی اتفاق قشنگی برایش بیفتد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین