تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
plusresetminus
حزب الله:وزیر دیجیتال فرانسه تایید کرد در صورتیکه شبکه اجتماعی توییتر از قوانین اتحادیه اروپا پیروی نکند، فیلتر خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۶۳۹
اعلام آمادگی فرانسه برای فیلترینگ «توییتر»
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ژان نوئل بارو، وزیر دیجیتال فرانسه امروز (دوشنبه) در سخنانی تاکید کرد مقامات اروپایی قوانین روشنی ایجاد کرده‌اند و توییتر باید از آن‌ها پیروی کند. 
براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، او در ادامه با ابراز نگرانی   نسبت به مقررات آینده اروپا در مورد هوش مصنوعی گفت: در صورت نقض قوانین اتحادیه اروپا، توییتر «فیلتر» خواهد شد. توییتر، اگر با قوانین ما مغایرت داشته باشد و در صورت تکرار، در اتحادیه اروپا ممنوع خواهد شد. 
وزیر دیجیتال فرانسه افزود: توییتر نقش مهمی در بحث‌های عمومی بازی می‌کند، اما ما نمی‌توانیم این ریسک را بپذیریم که شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر به خود اجازه می‌دهد توسط طرفداران اطلاعات نادرست «گروگان» گرفته شود و در نتیجه، بحث عمومی و دموکراسی ما تحت تأثیر قرار گیرد. وی افزود: «به همین دلیل است که ما قوانین روشنی را وضع کرده‌ایم و توییتر باید از آن‌ها پیروی کند.»
پیش از این نیز «تری برتون» کمیسر بازار داخلی اروپا اعلام کرد که اتحادیه اروپا از ۲۵ اوت محدودیت‌های ۱۹ پلتفرم الکترونیکی از جمله «تیک تاک» و «اینستاگرام» را تشدید خواهد کرد.
کمیسر اروپا تأکید کرد که به طور کلی از ۲۵ اوت، «اکسپرس»، «فروشگاه آمازون»، «اپ استور»، «بوگینگ»، «فیسبوک»، «گوگل مپ»، «گوگل پلی»، «جستجوی گوگل»، «برنامه خرید گوگل»، «اینستاگرام»، «لینکدین»، «پینترست»، «اسنپ چت»، «تیک تاک»، «توییتر»، «ویکی پدیا»، «یوتیوب» و «زلاندو» به موجب قانون خدمات دیجیتال، باید به تعهدات بیشتری پای‌بند باشند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین