تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
plusresetminus
حزب الله:یک منبع عراقی اعلام کرد که رئیس جریان حکمت در سفر خود به مصر، پیامی را از طرف ایران به عبدالفتاح السیسی منتقل کرده است.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۶۳۵
عمار حکیم پیامی از طرف ایران به رئیس جمهور مصر منتقل کرده است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،یک منبع سیاسی عراقی امروز دوشنبه جزئیاتی را از سفر روز یکشنبه عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق به مصر تشریح کرد.
این منبع سیاسی به روسیا الیوم گفته است: "پس از چند نشستی که طی مدت گذشته بین مقامات امنیتی ایران و مصر به میزبانی بغداد برگزار شد، عمار حکیم در سفر خود به قاهره، پیام‌های ایران در خصوص احیای روابط بین دو کشور را به عبدالفتاح السیسی ابلاغ کرده است".
او افزود: "پیام‌هایی که حکیم به طرف مصری منتقل کرده، مثبت بوده و همچنین پاسخ‌های مثبتی را از طرف السیسی در رابطه با احیای روابط تهران و قاهره دریافت کرده است".
پیش از این، هیثم بن طارق، سلطان عمان صبح امروز در دیدار با رهبر انقلاب اعلام کرده بود که رئیس جمهور مصر به احیای روابط با ایران تمایل دارد که مقام معظم رهبری در جواب وی گفتند: "ما از این موضع استقبال می‌کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم".
سفر سلطان عمان به ایران پس از سفر وی به مصر انجام شد که طی آن با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر دیدار و گفتگو کرده بود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین