تاریخ انتشارشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
plusresetminus
حزب الله:رئیس اداره سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت کاشان گفت: از طریق توافق با سازمان امور مالیاتی شهرستان، مالیات متعلق به شرکت یا حرفه خود را به‌حساب موسسه نور واریز کنند و فیش آن را به اداره مالیاتی تحویل دهند.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۳۸۹
امکان پرداخت مالیات صنایع کاشان برای کمک به بیماران سرطانی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،هوشنگ ادهمی  اظهار داشت: تاکنون پرونده ۶ هزار بیمار بزرگسال بی‌بضاعت مبتلابه سرطان در این موسسه تکمیل شده است.
وی با بیان اینکه موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان تجهیزات بخش‌های شیمی درمانی بیمارستان‌های رسول اکرم(ص) و لولاگر تهران را تأمین و اقامتگاهی برای اسکان بیماران سرطانی شهرستان‌ها و همراهان آن‌ها برای دوره درمان فراهم کرده است، افزود: تاکنون ۲۴ هزار نفر از خدمات اقامتگاه استفاده کرده و در طول دوره درمان در این محل اسکان یافته‌اند.
ادهمی تصریح کرد: این مؤسسه در تهران با داروخانه‌های اصلی و مراکز درمانی برای تحویل داروها و ارائه خدمات به بیماران مبتلابه سرطان خود و یا بیمارستان قرارداد بسته است.
مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلابه سرطان نور با بیان اینکه مؤسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان نور از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز و نمایندگی های آن در هشت استان کشور از جمله کاشان راه‌اندازی شده است، ادامه داد: امید است نمایندگی موسسه در کاشان با کمک مردم، مسؤولان، خیران و خصوصا صاحبان صنایع در این شهرستان بسیار پرتوان فعالیت کند.
همچنین علیرضا مفرح رئیس اداره سازمان‌های مردم‌نهاد و خیران سلامت کاشان نیز با اشاره به افتتاح موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلابه سرطان نور کاشان از سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: نمایندگی موسسه در این شهرستان ۱۵ بیمار تحت پوشش دارد.
وی افزود: ۲۰ بیمار سرطانی برای درمان، تهیه دارو و پرتودرمانی (پت اسکن) به تهران و هفت بیمار نیز برای تهیه کیسه کلستومی و یوروستومی نیز به تهران ارجاع  داده شدند.
مفرح با تأکید بر اینکه صاحبان صنایع و اصناف می‌توانند از طریق توافق با سازمان امور مالیاتی شهرستان، مالیات متعلق به شرکت یا حرفه خود را به‌حساب موسسه نور واریز کنند و فیش آن را به اداره مالیاتی تحویل دهند، تصریح کرد: موسسه خیریه حمایت از بیماران مبتلابه سرطان نور، هزینه درمان بیماران بزرگسال بی‌بضاعت مبتلابه سرطان را اعم از دارو، عمل جراحی، رادیوتراپی و سایر موارد را تأمین می‌کند.
منبع : روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین