تاریخ انتشارشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
plusresetminus
مدیر روابط عمومی چادرملو در مراسم اختتامیه دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی اعلام کرد:

روابط عمومی ها، بالاترین نقش را در حفظ و ارتقای جایگاه شرکت ها و سازمان ها دارند

حزب الله: حسین طالبی در مراسم اختتامیه دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی ایران با بیان این مطلب گفت: با توجه به دغدغه های ذهنی مخاطبان...
۰
کد مطلب : ۳۱۱۳۱۳
روابط عمومی ها، بالاترین نقش را در حفظ و ارتقای جایگاه شرکت ها و سازمان ها دارند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حسین طالبی در مراسم اختتامیه دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی ایران با بیان این مطلب گفت: با توجه به دغدغه های ذهنی مخاطبان، روابط عمومی ها باید در اطلاع رسانی های خود به گونه ای عمل کنند که مخاطب را اقناع کنند.
 وی افزود: برای این منظور،  روابط عمومی ها باید سه سئوال «چه چیزی را، برای چه کسی و چگونه ارایه دهیم » را در اطلاع رسانی های خود مدنظر قرار دهند. مدیر روابط عمومی شرکت چادرملو با اشاره به ضرورت های تهیه خبر در روابط عمومی ها تصریح کرد: نوآوری در خبر و جدا شدن از سبک سنتی برای جذب مخاطب و نیز توجه به موضوع هم ذات پنداری در ذهن مخاطب با برانگیختن عواطف و احساسات مخاطب، از جمله این موارد است.وی ادامه داد: از دیگر مولفه های تنظیم خبر، نشاط آفرینی با ارائه جنبه های مثبت رویدادها  است. مولفه دیگر، ایجاد تعلیق بوده و در آن، به مخاطب تلنگری زده می شود تا خود متوجه نتیجه شود.طالبی اذعان کرد: تعلیق ادبی، مولفه دیگری در اطلاع رسانی است که در آن،  حس کنجکاوی مخاطب را تحریک و در مسیر اتفاقات رویداد در ذهن او را درگیر می کند و موجب جذابیت پیام می گردد. وی ادامه داد: امروزه مردم به دنبال نرم خبر به جای سخت خبر هستند. توجه به این امر، موجب اثر گذاری بیشتر بر مخاطب می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین