تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
plusresetminus
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بعد از پیروزی ۲ بر یک برابر رایو وایکانو از نخستین خرید تابستانی تیمش خبر داد.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۲۶۱
آنچلوتی نخستین خرید تابستانی رئال را اعلام کرد
 رئال مادرید در هفته سی و ششم رقابت‌های لالیگا توانست با نتیجه ۲ بر یک برابر رایو وایکانو به پیروزی دست پیدا کند. رئال مادرید با پیروزی که در این بازی به دست آورد و با توجه به تساوی اتلتیکو مادرید دوباره به رده دوم جدول رده بندی برگشت.
کارلو آنچلوتی بعد از بازی از نخستین خرید تابستانی تیمش خبر داد. این مربی ایتالیایی گفت: فران گارسیا فصل بعد با ما خواهد بود. او انرژی بسیار بالایی دارد و در  کار کردن با توپ بسیار خوب است. گارسیا بازیکن خوبی است و می تواند به ما کمک کند.
گارسیای ۲۳ ساله بازیکن رئال مادرید بود که در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ به صورت قرضی راهی رایو وایکانو شد و بعد از آن قرارداد او قطعی شد. رئال توانست از بند بازگشت این بازیکن استفاده کند و تنها با ۵ میلیون یورو او را دوباره به تیم برگرداند.
آنچلوتی درباره وضعیت وینیسیوس نیز گفت: حال وینیسیوس خوب است. در این روزها به خوبی از او حمایت شد. هم‌تیمی‌های وینیسیوس به او بسیار نزدیک هستند و رودریگو هم بعد از گلزنی به او اشاره کرد. انتظار دارم که چنین رفتارهایی دیگر تکرار نشود. به خوبی در این زمینه اطلاع رسانی شد و امیدوار هستیم که دیگر با چنین رفتارهای مواجه نشویم.
سرمربی رئال مادرید درباره وضعیت بنزما هم گفت: او کمی احساس درد داشت اما چیز خاصی نبود و به بازی ادامه داد.
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین