تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
plusresetminus
حزب الله:یک رسانه صهیونیست با اشاره به تهدیدهای اخیر رهبران سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران و حزب الله این تهدیدها را یاوه‌ای بیش ندانستند.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۲۵۴
رسانه صهیونیستی: تهدیدهای اخیر رهبران اسرائیل دروغ هستند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،روزنامه یدیعوت احارانوت در یادداشتی به انتقاد از تهدیدهای اخیر رهبران سیاسی و فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران و حزب الله پرداخته و تاکید کرد، با توجه به اینکه هیچ اقدام میدانی و افزایش سطح آماده باشی در اسرائیل صورت نگرفته این اظهارات صرفا جنبه رسانه‌ای دارند.
یواف زیتون نویسنده این یادداشت معتقد است، در حالی فرماندهان سرویس‌های امنیتی و نظامی اسرائیلی طی هفته اخیر یکی پس از دیگری از اشتباه احتمالی نصر الله که ممکن است منجر به وقوع جنگ سخن گفتند و از تقابل با پروژه هسته‌ای ایران سخن به میان آوردند که هیچ خبری از افزایش آمادگی نیروی هوایی یا اعمال محدودیت‌ها در شمال (فلسطین اشغالی) نیست.
این تحلیل‌گر صهیونیست در این رابطه می‌افزاید، سخنان فرماندهان نظامی و امنیتی اسرائیل اکنون تیتر اکثر رسانه‌ها را به خود اختصاص داده است، سخنرانی این هفته رئیس امان در کنفرانس هرتزیلیا در رابطه با دبیر کل حزب الله که گفته بود وی به نقطه ارتکاب اشتباه نزدیک می‌شود و این اشتباه منجر به جنگ خواهد شد ظاهرا بدون هیچ دلیل یا هشدار واقعی و ملموس اطلاعاتی صورت گرفته و هیچ داده و اطلاعاتی در رابطه با قصد فوری این ساختار شیعی برای انجام جنگ وجود ندارد.
او در این زمینه می‌افزاید (در حالی این سخنان رسانه‌ای شدند) که خبری از نیروی پشتیبانی برای تیپ الجلیل (برای جنگ احتمالی) اعزام نشده است، تغییر در آرایش نیروها هم صورت نگرفته است، از افزایش سطح آماده باش در نیروی هوایی هم خبری نیست، محدودیت‌ها برای مرخصی و نقل و انتقال نظامیان به وجود نیامده و کشاورزان و مسافران نیز به همان شکل سابق کار خود را می کنند.
نویسنده با استناد به این دادها به این نتیجه می‌رسد که این تهدیدها و سخنان ضرورتا با استناد به اطلاعات طبقه بندی شده امنیتی صورت نگرفته و صرفا فرماندهانی همچون رئیس امان برای آنکه حزب الله را تهدید کرده باشد این سخنان را به زبان آورده‌اند.
در ادامه این یادداشت با اشاره به سخنان هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی هم آمده است: اظهارات هالیوی در رابطه با پیشرفت پروژه هسته‌ای ایران نیز به یک برنامه عملیاتی تدوین شده واقعی مربوط نمی‌شود و نشان می‌دهد که چیز تازه‌ای در این زمینه ارائه نشده است.
او با اشاره به بیانیه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در رابطه با ناوگان دریایی ایران هم تاکید می‌کند، آنچه که در این بیانیه در رابطه با فعالیت‌ها و توانمندی‌های دریایی ایران منتشر شده است نیز چیز تازه‌ای در خود نداشت و تنها نتیجه‌ای که داشت آن بود که جامعه اسرائیل را دچار تلاطم کرده و باعث شد تا این تصور در آن به وجود آ‌ید که اسرائیل و منطقه به سوی یک جنگ پیش می‌رود.
گفتنی است اظهارات تهدید آمیز رهبران رژیم صهیونیستی بیش از هر چیز باعث رعب و وحشت در میان صهیونیست‌ها شد به نحوی که ظرف چند ساعت باعث تنزل ارزش پول رژیم صهیونیستی شد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین