کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستور ویژه برای آذین بندی شهر بر اساس ویژگی های دهه کرامت صادر شود /مدیریت شهری به مسئله عفاف و حجاب پایبند است

پایگاه خبری کرج امروز , 3 خرداد 1402 ساعت 14:42

حزب الله:
رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن درخواست از شهردار و معاونین برای بازدید از آذین بندی شهر به مناسبت دهه کرامت گفت: همین امروز دستور ویژه و اکید صادر کنید که شهر بر اساس ویژگی های این ایام آذین بندی شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی قاسم پور در ابتدای یکصد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ضمن تبریک سالروز آزادسازی خونین شهر و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت های جوانان این مرز و بوم و همچنین تبریک دهه کرامت اظهارداشت: مدیریت شهری به مسئله عفاف و حجاب پایبند است و در سنوات گذشته به مسائل فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه داشته و دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج به انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص عدم تکریم افراد محجبه توسط همکاران شهرداری در پارک شهید چمران اشاره کرد و افزود: در جلسه قبلی شورا هر دو بانوی محجبه عضو شورای اسلامی شهر به موضوع و رسیدگی آن پرداختند و البته مراجع ذیصلاح موضوع را در دست بررسی دارند که نتیجه به اعلام شهروندان خواهد رسید و سایر همکاران نیز مواضع شخصی خود را در صفحاتشان انتشار دادند و شهرداری نیز به موقع به این موضوع پرداخت.

قاسم پور به اظهار نظر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در خصوص پارک بانوان شهید چمران اشاره کرد و یادآور شد: مدیریت شهری به تکالیف خود به درستی عمل کرده است و بهتر است دستگاه مرتبط فرهنگی نیز در شرح وظایف خود اقدام نمایند و اظهار نظر غیرکارشناسی نداشته باشد.

وی تاکید کرد: اکنون جای گله دارد که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیانیه‌ای صادر و بیان کرده که مدیریت شهری باید به موقع در خصوص این موضوع روشنگری کند؛ به نظرم این اتفاق افتاده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: از سخنگو و نائب رئیس شورای شهر درخواست می کنم در پایان این جلسه به موضوع مذکور بپردازد و فارغ از اینکه این مسئله در حیطه وظایف و اختیارات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوده یا خیر، موضع رسمی شورای شهر کرج را اعلام کند. به نظرم دوستان به جای جایگاه نمایندگان مردم، باید به وظایف فرهنگی و مسئولیت های محوله خود بپردازند.


کد مطلب: 311219

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/311219/دستور-ویژه-آذین-بندی-شهر-اساس-ویژگی-های-دهه-کرامت-صادر-شود-مدیریت-شهری-مسئله-عفاف-حجاب-پایبند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com