تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
plusresetminus
حزب الله: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج گفت: پارلمان و مدیریت شهری آماده همکاری در طرح‌های انضباط ترافیکی شهر با راهور استان را دارد.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۲۱۷
تلاش مضاعف مجموعه راهور استان در انضباط ترافیکی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علیرضا رحیمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در سی و هفتمین جلسه کمیسیون که با حضور فرمانده راهور استان البرز برگزار شد با اشاره به بررسی و ارزیابی دوربین‌های سطح شهر کرج گفت: بیشترین تخلفات رانندگی شهری مربوط به دو موضوع عدم معاینه فنی خودرو و سرعت غیرمجاز است. شهر کرج با وجود داشتن ٣ درصد معابر کشور حدود ١٨ درصد ترافیک را تحمل می‌کند.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل افزود: خوشبختانه در شهر کرج سال ١۴٠١ نسبت به سال ١۴٠٠ حدود ١٠ درصد جرح و فوت کمتر شده است. این مهم با همکاری شهروندان و مجموعه اقدامات مدیریت شهری و راهور محقق شده وامیدواریم در سال‌های آتی نیز شاهد این روند کاهشی باشیم.
رحیمی اذعان داشت: از این تعداد جرح و فوتی‌ها ٧٨ درصد به دلیل تصادف با عابرین پیاده است. الزامات فنی و انضباط ترافیکی هم از طرف شهروندان هم توسط راهور باید بیشتر اجرا شود تا شاهد کاهش تلفات باشیم.
رئیس کمیسیون عمران با ابراز امیدواری در خصوص بهبود وضعیت ترافیکی در سال جاری گفت: امسال با همکاری مجموعه راهور اقداماتی در دستور کار قرار دادیم که از جمله این اقدامات می‌توان به ادامه دار کردن طرح زوج و فرد و طرح دائمی ترافیک که از خروجی‌های طرح جامع ترافیک است، اشاره کرد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین