تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
plusresetminus
حزب الله: فرماندار راست‌گرای ایالت فلوریدا قصد دارد کمپین انتخاباتی خود را امروز (چهارشنبه) با حضور ایلان ماسک آغاز کند.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۲۱۲
«دی‌سانتیس» کارزار انتخاباتی خود را با ایلان ماسک آغاز می‌کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،برنامه توییتری زنده "ران دی‌سانتیس"، فرماندار جمهوری‌خواه فلوریدا ساعت ۶ عصر امروز به وقت فلوریدا (۱:۳۰ بامداد پنجشنبه به وقت تهران) با حضور ایلان ماسک، مالک توییتر آغاز خواهد شد.
ایلان ماسک تصریح کرد که فعلاً از هیچ یک از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا حمایت نمی‌کند، اما از تبدیل‌شدن توییتر به فضایی مانند یکی از میدان‌های شهر که شرکت‌ها رفته‌رفته اطلاعیه‌های خود را در آن اعلام می‌کنند، استقبال می‌کند.
نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که در انتخابات درون‌حزبی جمهوری‌خواهان، دی‌سانتیس پس از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در جایگاه دوم قرار دارد.
پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، احزاب سیاسی رأی‌گیری درون‌حزبی برگزار می‌کنند تا نماینده آن حزب در آن دوره از انتخابات تعیین شود.
ترامپ در به‌قدرت‌رسیدن خود استفاده زیادی از توییتر کرد، اما این شبکه اجتماعی در پی حمله هواداران ترامپ به کنگره آمریکا در ششم ژانویه، حساب ترامپ را مسدود کرد. سپس با خرید توییتر توسط ایلان ماسک، این محدودیت از حساب ترامپ برداشته شد، اما او تصمیم گرفت که فعالیتش را در شبکه اجتماعی «تروث سوشال» ادامه دهد که خود مالکش است.
حوزه قضایی فلوریدا هنوز مجوز نامزدی دی‌سانتیس در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ را بدون استعفا از مقام فرمانداری، تأیید نکرده است؛ اما این نتوانسته بلندپروازی‌های این فرماندار فلوریدا را سرکوب کند.
دی‌سانتیس که به مسند کنونی جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در کاخ سفید چشم دوخته، بر مسائلی تأکید دارد که از جنگ فرهنگی نشأت می‌گیرند؛ مانند سیاست‌های جنسیتی، حقوق ال‌جی‌بی‌تی، تدریس تاریخ (خصوصاً مسئله نژاد)، سقط‌جنین، حق حمل سلاح و مسئله سرکوب رأی‌دهندگان.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین