تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
plusresetminus
حزب الله: پیشکسوت پرسپولیس گفت: به اعتقاد من قهرمانی در جام حذفی سخت‌تر از رقابت‌های لیگ برتر است و شرایط خاص خود را دارد.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۱۶۲
لیگ راحت‌تر از جام حذفی!/ مجتبی محرمی: کار پرسپولیس سخت است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجتبی محرمی در خصوص عامل موفقیت پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: مجموعه عوامل و افرادی که در تصمیم گیری، هدایت و کنترل این مسیر نقش داشتند به بهترین شکل ممکن عمل کردند و فرایند این گونه نگارش‌ها و رفتارهای حرفه‌ای منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس شد. البته عامل تاثیرگذار پیشرفت خوب پرسپولیس با حضور بازیکنان خارجی چون لوکادیا بود که اگر به خاطر مسائلی از این تیم جدا نمی‌شد، زودتر می‌توانستیم راجع به قهرمانی صحبت کنیم.وی گفت: از زمانی که پرسپولیس به شناسایی درست نقاط ضعف و قوت بازیکنان خود پرداخت و بازیکنان جدیدی را جذب کرد، قابل پیش‌بینی بود که نگاه جدی به قهرمانی تیمش در لیگ برتر دارد.

مهم‌ترین تغییر یحیی در هفته‌های پیانی لیگ

این پیشکسوت در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید یحیی چطور توانست خط دفاعی تیمش را نسبت به قبل ترمیم و بهترین خط دفاع را به خودش اختصاص دهد؟ افزود: مهم ترین تغییر پرسپولیس در هفته‌های پایانی بود که بازی سروش رفیعی با میلاد سرلک در مرکز زمین و وحید امیری و عیسی آل‌کثیر ایده بسیار خوبی برای تقویت خط دفاع پرسپولیس بود و سبب شد به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنند.

لوکادیا بهترین خارجی ۱۰ سال اخیر پرسپولیس

محرمی همچنین در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی پرسپولیس خاطرنشان کرد: لوکادیا بهترین مهاجم و بازیکن خارجی بود که پرسپولیس در ۱۰ سال اخیر توانسته بود جذب کند. گولسیانی نیز فوق العاده بود و با ذهنیت و شخصیت بزرگی که داشت کمک بسزایی به پرسپولیس کرد. سایر بازیکنان خارجی پرسپولیس در حد استانداردهای این تیم نبودند.
لیگ راحت‌تر از جام حذفی!/ محرمی: کار پرسپولیس سخت است
یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی سابق پرسپولیس که ابتدای فصل جاری به این تیم پیوسته بود، بعد از جام جهانی از این تیم جدا شد. او در حالی قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرد که در صدرجدول گلزنان لیگ بود و احتمالا می‌توانست با حدنصاب بسیار خوبی عنوان آقای گلی را از آن خود کند.

قهرمانی در جام حذفی سخت‌تر از لیگ است

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کنید پرسپولیس انگیزه لازم برای قهرمانی در جام حذفی را دارد یا خیر؟ اظهار کرد: بازیکنان پرسپولس به حدی حرفه‌ای و باتجربه هستند که می‌دانند چطور با تمام انرژی و کیفیت در جام حذفی بازی کنند البته پیش‌بینی قهرمانی در جام حذفی سخت است و الزامات خاص خود را دارد. به اعتقاد من قهرمانی در جام حذفی سخت‌تر از لیگ برتر است.
شاگردان یحیی گل‌محمدی علاوه بر قهرمانی در لیگ برتر، در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی هم با تیم هوادار رو به رو خواهند شد و امیدوار بسیاری به فتح جام حذفی و دوگانه لیگ و حذفی دارند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین