تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
plusresetminus
حزب الله: شهروز همایونفرمنش یکی از دلایل ناکامی شهداب در جام باشگاه‌های آسیا را ضعف کادر فنی در به‌کارگیری بازیکنان دانست.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۱۶۰
تندروان باخت را گردن گرفت/ با کادر فنی اختلاف‌نظر دارم
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،تیم والیبال شهداب یزد در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا نتیجه ضعیفی کسب کرد و با یک پله سقوط نسبت به دور قبل این رقابت‌ها در جایگاه چهارم قرار گرفت. از طرفی شهداب با نتیجه‌ای که به دست آورد باعث شد والیبال ایران بعد از ۲۲ سال در باشگاه‌های آسیا روی سکو نرود.
شهروز همایونفرمنش، دریافت‌کننده قدرتی تیم والیبال شهداب در مورد عملکرد این تیم در قهرمانی باشگاه‌های آسیا به ایسنا گفت: حدود ۳۰، ۴۰ روز در یزد و سپس در تهران تمرین کردیم. ۳۰ روز خیلی خوب از نظر تمرینی پشت سر گذاشتیم. البته یکسری حواشی هم داشتیم؛ اینکه آقای مهدوی اجاره خروج از کشور نداشت و به دلیل انجام کارهای اداری مدتی در تمرین نبود.
او در این مورد افزود: بعد از ۳۰ روز تمرین با آمادگی ۸۰، ۹۰ درصد وارد مسابقات شدیم. همه چیز هم خیلی خوب بود. بعد از اینکه مشخص شد آقای مهدوی با ما می‌آید، دوباره با هم تمرین کردیم و یک بازی تدارکاتی هم با تیم جوانان انجام دادیم که باختیم. ناهماهنگی در تیم ما مشهود بود اما بعد از اینکه‌ آقای معروف اضافه شد انگیزه تیم هم بالا رفت.  
همایونفرمنش با بیان اینکه کادر فنی نتوانست از بازیکنان در شرایط خاص استفاده کند و به پتانسیل آنها توجهی نداشت، ادامه داد: در نتیجه این موضوع شیرازه تیم از هم پاشید، نتوانستیم فشار تیم‌های دیگر را تحمل کنیم و امتیازات حساس را از دست دادیم حتی با وجود آقای معروف که باتجربه هم بود عملکرد خوبی نداشتیم. کادر فنی هم همین نظر را داشت و آقای تندروان گردن گرفت.
تندروان باخت را گردن گرفت/ با کادر فنی اختلاف‌نظر دارم
او در واکنش به اینکه تیم‌های دیگر از بازیکن خارجی استفاده کردند، گفت: تیم ما خیلی پرستاره بود. از ۱۴ بازیکن تیم ۶، ۷ نفر در المپیک و تیم‌ ملی بازی کرده بودند و تجربه داشتند. تجربه کافی را داشتیم و می‌دانستیم با چه تیم‌ها و بازیکنانی بازی می‌کنیم اما کادر فنی در موقعیت‌های خاص از بازیکنان به درستی استفاده نکرد. آقای تندروان در جلسه آنالیز باخت را گردن گرفت. دستش را بلند کرد و گفت مقصر هستم.  
دریافت کننده قدرتی شهداب در مورد بی‌انگیزگی تیم در دیدار آخر مقابل قطر که منجر به شکست و چهارمی نماینده ایران شد، بیان کرد: امیر غفور در بازی با ژاپن خیلی به خودش فشار آورد و یک درد قدیمی از ناحیه کمرش داشت که اذیتش کرد. علاوه بر این کتف میثم صالحی هم درد گرفته بود. بعد از اینکه به فینال نرسیدیم شرایط روحی و روانی بازیکنان خوب نبود.
او در مورد احتمال قطع همکاری با شهداب در فصل آینده لیگ برتر گفت: هنوز صحبتی نکرده‌ام اما احتمالا جدا می‌شوم چون با کادر فنی اختلاف‌نظر دارم. البته آقای تندروان هم در این یک سال خیلی به من کمک کرد و زحمت کشید. با مدیریت باشگاه هیچ مشکلی ندارم و خیلی با هم خوب هستیم. خاطرات خوبی از دو سال همکاری با تیم دارم اما دیگر پیشرفتی برای خود در این تیم نمی‌بینم.
همایونفرمنش در مورد حضور در اردوی تیم ملی بیان کرد: از چهارشنبه به اردو اضافه می‌شوم و انگیزه بالایی برای قرار گرفتن در لیست تیم ملی دارم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین