کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اطفاء ۲۹۰ مورد حریق و انجام ۶۷۶ نجات از حادثه در اردیبهشت ماه

پایگاه خبری کرج امروز , 2 خرداد 1402 ساعت 14:09

حزب الله:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفاء ۲۹۰ مورد حریق و انجام ۶۷۶ نجات از حادثه در اردیبهشت ماه خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد یساولی اظهار کرد: طی ماه گذشته، ۳ هزار و ۷۵۹ نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت ۸۷۵ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد هزار و ۳۸۸ دستگاه خودروی عملیاتی به ۲۹۰ مورد حریق و ۶۷۶ مورد حادثه رسیدگی کردند.

 
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ۱۲۷ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۲۸۲ مورد نجات یافته، ۲۷ مصدوم و ۱۰ فوتی در حادثه‌های این ماه رقم خورد.
 
وی افزود: در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۲۳ با ۲۶ حریق و ۵۱ حادثه، ‌ایستگاه ۱۱۴ با ۲۷ حریق و ۳۵ حادثه وایستگاه ۱۰۲ با ۱۷ حریق و ۳۴ حادثه صورت گرفت.
یساولی گفت: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۱۰۰ مورد صدور جواز و ۱۷۶ مورد تائیدیه ایمنی با حضور هزار و۱۰۴ نفر کارشناس صادر شد.

این مسئول بیان داشت: صدور ۲۶ مورد گواهی جهت علت حریق و  ۱۳ مورد گواهی حریق و حوادث باحضور ۹۸ نفر کارشناس اعزامی و تعداد ۸۲ مورد بازدید از اماکن تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۴۵ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۴۹ مورد با حضور ۵۰۸ نفر کارشناس اعزامی، در حوزه ایمنی شهری و بازدید از صنوف تعداد ۵ مورد باحضور ۱۰ نفر کارشناس در حوزه اصناف از دیگر اقدامات صورت پذیرفته است.

یساولی اضافه کرد: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۱۲ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها، مدارس، ادارات، و داوطلبین باحضور ۷۷۷ کارآموز به مدت ۱۷۸ ساعت با همکاری ۵۱ مربی و برگزاری ۷ دوره آموزش ضمن خدمت باحضور ۲۰۲ نفر ویژه پرسنل سازمان با همکاری ۳۹ مربی به مدت ۱۶۰ ساعت طی یک ماه گذشته صورت گرفت.


کد مطلب: 311117

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/311117/اطفاء-۲۹۰-مورد-حریق-انجام-۶۷۶-نجات-حادثه-اردیبهشت-ماه

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com