کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هشدار آقامیری به مرغداران؛ اگر مرغ را با قیمت مصوب عرضه نکنید، وارد می‌کنیم

ایسنا , 2 خرداد 1402 ساعت 14:00

حزب الله:
مشاهدات حاکی از آن است با وجود اینکه هنوز یک ماه از تعیین نرخ جدید مصوب برای قیمت مرغ نگذشته، اما این نرخ در برخی از مغازه‌ها رعایت نمی‌شود.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بر اساس مشاهدات میدانی برخی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو مرغ گرم کامل را بیش از نرخ مصوب اعلامی توزیع می‌کنند.
این در حالیست که کمتر از یک ماه قبل وزارت جهادکشاورزی قیمت مصوب هر کیلو مرغ برای مصرف کننده را ۷۳ هزار تومان اعلام کرد. با این وجود، اما همچنان قیمت مصوب رعایت نمی‌شود و برخی از مغازه‌داران می‌گویند که خودشان نیز مرغ را با قیمت بالاتری از میدان بهمن خریداری می‌کنند.
اخیرا اما حسین دماوندی نژاد_معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی  اعلام کرده است که با هر کشتارگاه، فروشگاه و عوامل عرضه که بالاتر از قیمت مصوب عرضه مرغ داشته باشد برخورد قانونی شدید خواهد شد.
سید محمد آقامیری _ سرپرست وزارت جهادکشاورزی نیز در این راستا گفته زمانی که سفره مردم در حال جمع شدن باشد هر کاری امکان باشد انجام می‌دهیم، وقتی کاهش مرغ وجود داشته باشد و مرغدار مرغ را با قیمت مصوب توزیع نمی‌کند قطعا مرغ از ترکیه وارد می‌کنیم و به نفع و ضرر مرغدار توجهی نداریم چرا که مرغدار هم به ضرر مردم توجه نمی‌کند.


کد مطلب: 311111

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/311111/هشدار-آقامیری-مرغداران-اگر-مرغ-قیمت-مصوب-عرضه-نکنید-وارد-می-کنیم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com