کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استکی: تیشه به ریشه بوکس زدند/ دو قطبی شدن ضربه زد

ایسنا , 2 خرداد 1402 ساعت 13:57

سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران گفت: متاسفانه نمی‌دانم چرا برخی قهرمانان قدیمی فکر کردند با تیشه زدن به ریشه بوکس، جایگاه به دست می‌آورند.


علیرضا استکی درباره شرایط این روزهای بوکس ایران توضیح داد: شخصا خیلی در جریان امورات فدراسیون نیستم چون از بوکس دور شده‌ام. با این حال طبق چیزی که می‌بینم همه سرگرم انتخابات هستند و بوکس رها شده است. امیدوارم هر چه سریع‌تر این انتخابات برگزار شود تا آن کسی که می‌آید با دقت بیشتر دل به کار دهد. 
او درباره ثبت نام سیامک صالحی نیز گفت:‌ اینکه ثبت نام سیامک صالحی تایید شد نشان می‌دهد وزارت ورزش نظر مثبتی روی آدم‌ها دارد و دنبال مهندسی نیست. واقعا من فقط امیدوارم هر کس انتخاب شد، بوکس به شرایط خوبی برسد.
نمی‌دانم چرا برخی از قهرمانان قدیمی فکر کردند با تیشه بلند کردن و زدن به ریشه بوکس، جایگاه می‌گیرند.
سرمربی سابق تیم ملی بوکس ایران ادامه داد: حسینی ۶ ماه است که وارد فدراسیون شده و تا حدودی با شرایط فعلی آشنا است. قهرمان بوده و قبلا هم به عنوان نایب رئیس فعالیت داشت، سیامک صالحی هم انسان توانمندی است و هر دو برای من ارزشمند هستند. امیدوارم که این دو گزینه اصلی به یک نتیجه‌ای برسند که هر دو بهم کمک کنند.
او در پاسخ به این سوال که چرا بوکس ایران دوباره از روند نسبتا رو به رشدش دور شده است؟ توضیح داد: زمانی که ما بودیم شاهد بودید چه اتفاقاتی افتاد و تقریبا کارها درست پیش می‌رفتند. سپس انتخابات صورت گرفت و حاشیه‌ها به وجود آمدند که بوکس را دو قطبی کرد. نمی‌دانم چرا برخی از قهرمانان قدیمی فکر کردند با تیشه بلند کردن و زدن به ریشه بوکس، جایگاه می‌گیرند. نهایتا آن‌ها جایگاه نگرفتند و بوکس نابود شد.
استکی ادامه داد: پس از انتخابات هم فرار حسین ثوری پیش آمد که ضربه بزرگی به بوکس بود. بوکس تازه در حال شکل گرفتن بود که همه چیز خراب شد. حاشیه‌هایی هم درباره موضوعات مختلف از جمله مدال‌ها و ... به صورت نادرست ایجاد شد که همگی تاثیرات منفی داشتند.
سرمربی اسبق تیم ملی افزود: بخاطر همین دلایل ما در قهرمانی آسیا نتیجه نگرفتیم و در جهانی هم ضربه خوردیم. امیدوارم برای بازی‌های آسیایی یک ثباتی در بوکس باشد، دست از این غرور و منیت‌ها برداریم و به فکر بوکس باشیم.
در ۴ سال حضورم کنار تیم ملی، کلا ۱۲۰ میلیون دریافتی از فدراسیون داشتم و نمی‌خواهم درباره چیزهایی هم که برای بوکس آوردیم صحبت کنم.
او درباره فعالیت این روزهای خود نیز گفت: از بوکس دور هستم و با امیر علی‌اکبری کار می‌کنم. در کنار امیر نیز بیزینس خودم را پیش می‌برم. در کل فقط مشغول زندگی شخصی هستم.
استکی در پاسخ به این سوال که حامی حسینی است یا صالحی؟ تصریح کرد: این سوالی نیست که بخواهم در رابطه با این مسئله پاسخ بدهم چون من در هیچ تیمی نیستم.
سرمربی سابق تیم ملی بوکس، گفت: در ۴ سال حضورم کنار تیم ملی، کلا ۱۲۰ میلیون دریافتی از فدراسیون داشتم که 70 میلیون تومان آن در زمان ثوری و 50 تومان آن در زمان حسینی بود. نمی‌خواهم درباره چیزهایی هم که برای بوکس آوردیم صحبت کنم.
استکی در پایان صحبت‌های خود اظهار کرد: قهرمانان سابق ما که در زمان خود به چیزهای زیادی رسیده‌اند و اکنون در گردونه رقابت نیستند، حالا به دنبال کسب جایگاه هستند که حق طبیعی هر انسانی است، اما باید بدانیم زحمات و جوانی ورزشکارانی که الان تلاش می‌کنند تا به جایی برسد، حق الناسی است بر گردن کسی که روی کار می‌آید. باید سعی کنیم با از خود گذشتگی محیطی را فراهم کنیم تا بوکس چرخه خوب خود را داشته باشد.


کد مطلب: 311110

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/311110/استکی-تیشه-ریشه-بوکس-زدند-دو-قطبی-شدن-ضربه-زد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com