تاریخ انتشارسه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
plusresetminus
حزب الله: رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت : ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی باید با برنامه‌ریزی دقیق به بهترین شکل ممکن انجام شود.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۰۸۶
ثبت سفارش کتب درسی پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم از ۵ تیر تا ۱۰ شهریور
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حجت‌الاسلام علی لطیفی در جلسه وبینار کارگروه برنامه‌ریزی سفارش و توزیع کتاب‌های درسی و بسته‌های آموزشی گفت : با توجه به گستردگی دانش‌آموزان در سراسر کشور و تنوع رشته‌های تحصیلی، ضروری است ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی با برنامه‌ریزی دقیق به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تصریح کرد: چنانچه فرایند برنامه‌ریزی ثبت سفارش، تحویل، انبارداری کتاب‌ها و توزیع کتب به صورت صحیح صورت نگیرد، در آغاز سال تحصیلی مدارس با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.
وی افزود: سازمان پژوهش تمام تمهیدات لازم جهت چاپ و توزیع مناسب کتاب‌های درسی را تدارک دیده است تا به فضل الهی در ابتدای سال تحصیلی جدید با کمترین اشکالات کتاب‌ها به دست دانش آموزان برسد.
امینی، مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی با اشاره به عدم اطلاع رسانی کافی درباره سامانه ثبت سفارش درسی به آدرس www.irtextbook.ir - www.irtextboo.com در استان‌ها، گفت: استان‌ها تا ۲۶ خرداد  با تشکیل کارگروه تخصصی در این خصوص برنامه‌ریزی کنند تا ثبت نام‌ها تکمیل شود.
وی ادامه داد: زمان ثبت سفارش پایه‌های ورودی اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه از ۵ تیر تا ۱۰ شهریور و ثبت سفارش پایه‌های میانی از نهم اردیبهشت آغاز و تا ۲۶ خرداد ادامه خواهد داشت.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، امینی با تاکید بر این‌که مدیران مدارس نسبت به ثبت نام دانش‌آموزان در سامانه سیدا اقدام کنند، افزود: سازمان پژوهش تا زمان ثبت نام قطعی و اتمام فرایند ثبت نام دانش آموزان منتظر می‌ماند تا کتاب‌ها با کمترین اختلاف در مدارس توزیع شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین