تاریخ انتشارسه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
plusresetminus
حزب الله: با وجود گذشت مدت‌ها از تغییرات در دو فدراسیون پرمدال، این تغییرات هنوز از سوی فدراسیون‌های جهانی مورد قبول قرار نگرفته است.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۰۷۰
شرایط عجیب ۲ فدراسیون ایران در جهان/ دوچرخه‌سواری بدون رئیس، دوومیدانی با رئیس قبلی

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در شرایطی که 4 ماه تا آغاز بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو باقی مانده، هنوز برخی از فدراسیون‌ها به سر و سامان نرسیده‌اند و حتی از سوی فدراسیون‌های جهانی مربوطه مورد تأیید قرار نگرفته‌اند.

* دوچرخه‌سواری، بدون رئیس در سایت جهانی
سه ماه قبل و در روز 30 بهمن 1401 بود که انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری برگزار و رسول اسدی به عنوان رئیس منتخب مجمع برگزیده شد.
از آن زمان تاکنون سه ماه گذشته، اما هنوز نامی از اسدی روی سایت فدراسیون جهانی دیده نمی‌شود. اسدی پیش از این به عنوان نایب رئیس فدراسیون و پس از آن نیز به عنوان سرپرست در فدراسیون فعالیت می‌کرد. در دورانی که فدراسیون صاحب رئیس نشده بود، نام اسدی به عنوان Interim President یا همان رئیس موقت ثبت بود، اما از همان روزهایی که انتخابات در ایران برگزار شد، نام اسدی هم از سایت فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری حذف شد. البته این اتفاق نه تنها برای رئیس فدراسیون ایران، بلکه برای دبیرکل نیز رخ داده و طبق تصویر زیر، هیچ نامی از مسئولان فدراسیون ایران در سایت جهانی دیده نمی‌شود.
دوومیدانی , دوچرخه‌سواری ,
با توجه به اینکه سه ماه از انتخابات ایران گذشته، هنوز به طور دقیق مشخص نیست که چرا فدراسیون جهانی نام از مسئولان فدراسیون ایران به میان نمی‌آورد.
باید به این نکته نیز اشاره کرد که چندی قبل دیوان عدالت اداری، ابطال انتخابات دوچرخه‌سواری را اعلام کرد، هر چند که مقرر شد این موضوع با چند هفته تاخیر و در صورت نهایی شدن حکم به انجام برسد.
* حضور رئیس قبلی ایران در سایت جهانی دوومیدانی
پس از استعفای هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی در روز 17 اردیبهشت که البته شنیده شد به صورت اجباری و پس از اتفاقات مربوط به رقابت دوی نیمه ماراتن شیراز انجام شد، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست منصوب کرد.
این انتصاب در حالی انجام شد که تغییرات مدیریتی باید در مجمع فدراسیون به تصویب برسد. شاید به همین دلیل است که هنوز نام صیامی به عنوان رئیس فدراسیون ایران در سایت جهانی وجود دارد.
این نکته قابل اشاره کرد که به نظر می‌رسد فدراسیون جهانی دوومیدانی هنوز از تغییرات در فدراسیون ایران خبر ندارد و شاید به همین دلیل نام صیامی در سایت worldathletics دیده می‌شود. شاید اگر تغییر اخیر به گوش مسئولان worldathletics برسد، آنها نیز به این موضوع واکنش نشان بدهند.
دوومیدانی , دوچرخه‌سواری ,
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین