تاریخ انتشارسه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
plusresetminus
حزب الله: یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم در مسیر رشد تولید و مهار تورم گام برداشته و در فرصت باقی مانده تا انتخابات تلاش کنیم تا زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۰۶۵
نوروزی: باید رضایتمندی مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات جلب کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رحمت الله نوروزی  با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر بسترسازی تمام دستگاه ها برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال جاری، بیان کرد: نظامی که امام راحل با کمک مردم عزیز بنیان گذاشتند، نظام جمهوری اسلامی است یعنی مردم باید در همه عرصه ها مشارکت داشته باشند و این حضور مردم پشتوانه نظام جمهوری اسلامی است. مقام معظم رهبری نیز همواره بر مشارکت مردم و نقش بی بدیل مردم در همه صحنه ها تاکید داشتند.
وی در ادامه اظهار کرد: قوای مقننه، مجریه و قضاییه باید تلاش کنند در شرایطی که تحریم های ظالمانه به کشور تحمیل شده است، رضایت مردم را جلب کرده و برای حضور پرشور در انتخابات آنها را تشویق کنند. آمریکا و اتحادیه اروپا که تصور می کردند مردم از نظام بریده اند و نظام پشتوانه خود را از دست داده است، با حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و راهپیمایی ۲۲ بهمن، فهمیدند که مردم علی رغم همه سختی ها و مشکلات اقتصادی پیوند ناگسستنی با آرمان های امام و شهدا داشته و پای اصول نظام و آرمان های انقلاب ایستاده اند.
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در مسیر رشد تولید و مهار تورم گام برداشته و در فرصت باقی مانده تا انتخابات تلاش کنیم تا زمینه رضایتمندی مردم را فراهم کنیم. همه دلسوزان، تشکل های اصلاح طلب و اصولگرا و همه تفکرات و جریان هایی که به امام، انقلاب، ولایت و قانون اساسی معتقد و پایبند هستند، باید در این عرصه حساس و مهم به میدان آمده و همه را برای حضور در انتخابات تشویق کنند.
نوروزی تاکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به دنیا نشان خواهد داد که در ۴۰ سالگی دوم انقلاب مردم ما مشارکت فعال تر و پرشورتری را نسبت به قبل داشته و مردم ایران خودشان برای خودشان تصمیم خواهند گرفت و اجازه دخالت به خارجی ها در امور داخلی خود نمی دهند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین