تاریخ انتشارسه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
plusresetminus
حزب الله:رئیس امارات روز دوشنبه از همتای اسرائیلی خود و بنیامین نتانیاهو برای شرکت در اجلاس آب و هوایی «COP ۲۸» دعوت کرد.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۰۶۳
بن زاید از رئیس و نخست وزیر اسرائیل برای شرکت در اجلاس آب و هوا دعوت کرد
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد بن زاید، رئیس امارات روز دوشنبه از همتای اسرائیلی خود اسحاق هرتزوگ و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل برای شرکت در اجلاس آب و هوایی «COP ۲۸» که نوامبر آینده در دبی برگزار می‌شود، دعوت کرد.
سفارت امارات در اسرائیل اعلام کرد: سفیر محمد محمود آل خواجه پیام کتبی محمد بن زاید، رئیس دولت و محمد بن راشد، معاون وی و حاکم دبی را به اسحاق هرتزوگ، رئیس و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل تحویل داد و از آنها برای شرکت در اجلاس آب و هوایی سران موسوم به«کوپ ۲۸» دعوت کرد.
پیش از این امیر حایک، سفیر رژیم صهیونیستی در امارات از تمایل دولتش برای تقویت روابط با امارات متحده عربی در زمینه‌های مختلف خبر داده بود.
سفیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود به مناسبت آنچه «روز ملی اسرائیل» خوانده شده، «روابط دوجانبه میان اسرائیل و امارات را که شاهد توسعه مستمر در همه زمینه‌ها است» ستود و تاکید کرد که اسرائیل مشتاقانه چشم انتظار تقویت همکاری با امارات در همه زمینه‌هاست.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین