تاریخ انتشاردوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
plusresetminus
حزب الله:چند سالی است که همزمان با میلاد حضرت معصومه (س)، خبرهایی مبنی بر تولید سریالی با موضوع زندگی این دختر ممتاز در خاندان عصمت و طهارت، از سوی سازندگان اعلام می‌شود اما در عمل اتفاق خاصی را شاهد نیستیم. با این همه اخیرا تلویزیون از این مجموعه تاریخی نمایشی، به عنوان سومین سریال الف‌ویژه در دستور ساخت پس از سریال‌های «سلمان فارسی» و «موسی(ع)» یاد کرده و این اتفاق را به حمایت‌های ویژه منوط دانسته است.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۰۴۰
تاخیر چندساله در ساخت سریال «حضرت معصومه(س)» از کجاست؟
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جواد افشار از کارگردانان فعال در حوزه سریال‌سازی، به عنوان کارگردان سریال «حضرت معصومه(س)» معرفی شده است.
او دو سال قبل در گفت‌وگویی، درباره‌ی مراحل تولید این سریال تاریخی ـ مذهبی توضیح داده بود که قریب به یک سال، پیش‌تولید مجموعه «حضرت معصومه(س)» به طول می‌انجامد؛ به دلیل اینکه حجم زیادی دکور، پروداکشن و ساخت‌وساز، دوخت و دوز لباس و تهیه آکساسوار و غیره وجود دارد و از سویی تعداد زیادی بازیگر نیاز است و کم‌کم شروع به دعوت برای همکاری باید کنیم تا سال آینده بتوانیم کار را شروع کنیم.
سال گذشته هم روابط عمومی سریال خبری را مبنی بر طی کردن مراحل صفر پیش تولید اعلام کرد؛ خبری که به نوعی امسال هم تکرار شد با این تفاوت که این پیش تولید صفر در نهایت به پایان رسیده است.
مجتبی امینی به عنوان تهیه‌کننده سریال «حضرت معصومه» اخیرا اعلام کرده، به محض آماده شدن شرایط از سوی سازمان صداوسیما و سیمافیلم تیم تولید آمادگی کامل جهت شروع پیش تولید نهایی و همچین تولید این‌ اثر را دارد.
این تهیه‌کننده همچنین مدعی شده است، برای اولین بار در صنعت فیلمسازی از هوش مصنوعی در طراحی و اجرای این پروژه نیز بهره گرفته‌اند که نتایج استفاده از آن در تولید مشهود و ملموس خواهد بود.
با این همه در شرایطی که تهیه‌کننده برای آغاز ساخت، به همت تلویزیون چشم دوخته است، مسوولان تلویزیون هم کلید خوردن این مجموعه در کنار سریال‌های تاریخی دیگری همچون پوریای ولی، خواجه‌ نصیرالدین طوسی و سعدی را به اراده ملی و حمایت‌های ویژه‌تر رییس جمهور و رییس مجلس منوط دانسته است.
و البته همه این‌ها در حالی است که مجتبی امینی و جواد افشار که سریال «گاندو» را با همکاری هم برای تلویزیون می‌سازند، پس از اعلام خبرهایی در سال ۱۴۰۰ مبنی بر ساخت سریال حضرت معصومه (س)، «گاندو ۲» را تولید کردند و به‌تازگی هم خبری رسمی مبنی بر ساخت «گاندو ۳» اعلام شده است که باز هم به تاخیر انداختن ساخت سریال «حضرت معصومه(س)» را محتمل می‌کند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین