کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

داربی ۱۰۱ در فینال جام حذفی؟

ایسنا , 1 خرداد 1402 ساعت 14:07

حزب الله:
بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس معتقد است رقابت‌های فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود و هر تیمی که بتواند با آرامش بازی و بر هیجانات غلبه کند قهرمان جام خواهد بود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فراز فاطمی، بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس  درباره قهرمانی پرسپولیس و این که مهم‌ترین عامل برای قهرمانی چه چیزی بوده است؟ اظهار کرد: پیروزی‌های پی‌درپی پرسپولیس به ویژه در هفته‌های پایانی کمک زیادی به قهرمانی این تیم کرد و سبب شد پرسپولیس با آرامش خاطر بر هیجانات و استرس خود غلبه و امتیاز کامل را کسب کند.
وی در پاسخ به این پرسش که گل‌محمدی چطور توانست خط دفاعی تیمش را نسبت به فصل قبل ترمیم کند و امسال بهترین خط دفاع را به خود اختصاص دهد؟ گفت: در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر خط دفاع تیمی و خط میانی پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشت و بازیکنان با آرامش تاکتیک‌های مربی را اجرا می‌کردند و به بهترین شکل و بدون استرس کار خود را پیش می‌بردند که همین عوامل نقش به‌سزایی در موفقیت تیم پرسپولیس داشت.این بازیکن سابق پرسپولیس همچنین در ارزیابی از بازیکنان خارجی این تیم تصریح کرد: گولسیانی، دفاع وسط پرسپولیس از کشور گرجستان بازیکن بسیار خوبی بود. لوکادیا هم تاثیر زیادی در خط حمله پرسپولیس داشت و طی مدت حضورش نمره قبولی گرفت، نمی‌دانم به چه دلیلی وسط فصل از این تیم رفت. دیاباته به دلیل مصدومیت‌های زیاد و آسیب‌دیدگی که داشت به عنوان بازیکن خارجی خوب نبود و نبودش تاثیری در تیم پرسپولیس نداشت. 

فینال جام حذفی بین استقلال و پرسپولیس

پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه دستگردی تهران پذیرای تیم هوادار است. در سوی مقابل استقلال و نساجی به مصاف هم می‌روند و احتمال رویارویی دوباره این دو تیم در فصل جاری در دیدار نهایی وجود دارد.
فاطمی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس چقدر انگیزه قهرمانی در جام حذفی را دارد، اظهار کرد: فینال جام حذفی به اعتقاد من همانند داربی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود و تیمی می تواند قهرمان جام شود که تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها را به خوبی اجرا کند و بازی را با آرامش و با غلبه بر هیجانات و استرس پیش ببرد.
وی در پایان گفت: شانس استقلال و پرسپولیس در جام حذفی برای قهرمانی ۵۰ -۵۰ است. هر چند انگیزه بازیکنان پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برای قهرمانی در جام حذفی نیز بیشتر شده است اما این قهرمانی زمانی اتفاق می‌افتد که بازیکنان استرس نداشته باشند و همانند لیگ بازی را با آرامش پیش ببرند.


کد مطلب: 311027

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/311027/داربی-۱۰۱-فینال-جام-حذفی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com