تاریخ انتشاردوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
plusresetminus
حزب الله: وزیر کشور در سفر به استان ایلام، از پایانه مرزی مهران بازید کرد و در در جریان مشکلات و کاستی‌های این پایانه برای مراسم اربعین ۱۴۰۲ قرار گرفت.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۰۲۰
سفر وزیر کشور به مرز مهران/ وحیدی: خط قرمز ایران در اربعین "امنیت و سلامت" زائران است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، احمد وحیدی وزیر کشور با استقبال حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، معاونان استانداری، مقامات امنیتی و انتظامی استان ‌از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای ایلام وارد این استان شد.
وزیر کشور برای بررسی آخرین وضعیت اقدامات انجام شده و یا در حال انجام برای اربعین پیش‌رو، بلافاصله به مرز مهران رفت ‌و ضمن بازدید از پایانه مرزی مهران، در جریان مشکلات و کاستی‌های این پایانه قرار گرفت.
خط قرمز ایران در اربعین "امنیت و سلامت" زائران است
وی در جمع خبرنگاران از مرز مهران به عنوان مهم‌ترین مرز کشور برای تردد زائران اربعین یاد کرد و گفت:  مرز مهران یکی از مهم‌ترین مرزهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و با توجه به تلاش  مجموعه مدیران استان در اربعین گذشته، بازگشت زائران به راحتی صورت گرفت.
وی با بیان ‌خط قرمز ‌دست‌اندرکاران اربعین پیش‌رور امنیت و سلامت زائران است، افزود: برای اربعین امسال همه تلاش خود را جهت رفع مشکلات احتمالی به کار می‌بریم تا  زمینه آرامش خاطر و سفر ایمن  امام حسین (ع) را فراهم کنیم.
جزئیات سفر وزیر کشور به استان ایلام
وزیر کشور در سفری یک روزه از زیرساخت‌ها و امکانات مرز مهران بازدید می‌کند و وضعیت این پایانه مرزی را برای تردد زائران اربعین مورد بررسی قرار می‌دهد.
ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، کلنگ‌زنی و افتتاح چندین پروژه در استان ایلام، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام،  بازدید از چندین پروژه‌ حوزه راهسازی استان، بازدید از پایانه مرزی مهران و همچنین حضور در نشست ستاد اربعین استان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به ایلام است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین