تاریخ انتشاردوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
plusresetminus
حزب الله: موزون گفت: سازمان صداوسیما به طور کلی با ساخت فصل پنجم «زندگی پس از زندگی» موافق است و ما نیز سعی می‌کنیم رضایتمندی مخاطب را حفظ کنیم.
۰
کد مطلب : ۳۱۱۰۱۲
موافقت اولیه صداوسیما با ساخت فصل پنجم «زندگی پس از زندگی»
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس موزون محقق، مجری و تهیه‌کننده برنامه «زندگی پس از زندگی» درباره ساخت فصل پنجم برنامه گفت: سازمان صداوسیما موافقت کلی دارد که فصل پنجم ساخته شود. همچون هر فصل به اینکه فصل جدید مانند فصل‌های قبل فرم و محتوای رو‌به جلویی داشته باشد و در چند زمینه دارای نوآوری باشد، فکر خواهیم کرد. 
موزون ادامه داد: به لطف خدا حرکت خلاقانه و نوآورانه برنامه متوقف نمی‌شود. سعی می‌کنیم باز هم بالاترین رضایتمندی مخاطب را در تاریخ سیما را حفظ کنیم. باز به لطف خدا همانگونه که از فصل دوم رکورد تاریخی رضایتمندی مخاطبان سیما با رقم بالای ۹۳ درصدی شکسته شد، در فصل دوم بالاترین میزان رضایتمندی تاریخ سیما را به دست آورد، در فصل سوم باز با ثبت رکوردی بالاتر رقم بالای ۹۴ درصد رکورد رضایتمندی زده شد، به لطف خدا امسال هم همچنان برنامه این رکورد را حفظ کرد. ان شاءالله در فصل پنجم نیز خواهیم کوشید تا مخاطبان بیناضمیر از نتیجه کار راضی باشند و شرمنده خدا و بندگان و بینندگان نباشیم.
این تهیه‌کننده در پاسخ به این سوال که تغییرات پخش برنامه بعد از ماه رمضان به شایعاتی از جمله عدم همکاری شما به صداوسیما دامن زده بود، تصریح کرد: در طول ماه دو مرتبه نتوانستیم کلاکت را به موقع برسانیم. چون امسال زمانبندی تولید پروژه فوق‌العاده فشرده بود. یعنی دو ماه و ۱۰ روز برای کل کار فرصت داشتیم. به همین دلیل در فرایند تدوین روزپخش شده بودیم. همان روز برنامه را تولید و تدوین می‌کردیم.
این محقق بیان کرد: در آخرین قسمت فصل چهارم از سوی تیم تدوین ما کلاکت به موقع رسانده نشد. ما آن را دقایقی پس از ساعت پخش یعنی ۲۲:۳۰ رساندیم تا همکاران پخش آماده کردند، با یک ساعت تاخیر روی آنتن رفت. در این مورد انصافاً کوتاهی از شبکه و پخش نبود و واقعاً حق این نبود درباره شبکه این حرف‌ها زده شود. یک قسمت دیگر هم که تکرار برنامه پخش شد، چون برق منطقه‌ای که دفتر تدوین در آن مستقر است قطع شد، نتوانستیم آن قسمت را به پخش برسانیم؛ بنابراین در خصوص جابه جایی زمان‌های پخش برنامه بنده صرفا این دو شب را گردن می‌گیرم و به لحاظ اخلاقی باید اعلام کنم که این دو شب ناشی اشکال فنی در تدوین و رساندن به آنتن بوده که البته آن هم ناشی از کوتاهی مدت زمان و فرصت تولید در فصل چهارم بود.
وی با تشکر از رئیس سازمان صداوسیما توضیح داد: ایشان شخصاً و بدون کمترین درخواستی از جانب بنده به شبکه چهار توصیه کرده بودند که این برنامه در ساعت ۲۲:۳۰ شب پخش شود. چراکه این برنامه پربیننده‌ترین برنامه شبکه و ساعت مذکور پربیننده‌ترین ساعت پخش است و ساعت یک بامداد بیننده چندانی ندارد. اما با وجود توصیه رئیس سازمان باز هم در شب‌های مختلف ماه رمضان شبکه تصمیم به جابه‌جایی جدول پخش برنامه گرفت و در معدودی از شب‌ها گاهی حتی تکرار برنامه هم پخش نمی‌شد که بنده در تمام موارد از علل این تصمیمات و اقدامات کاملاً بی‌خبرم و طبیعتاً معذورم از اینکه پاسخی برای شما و مخاطبان داشته باشم. ان‌شا‌الله نیت‌ها خیر بوده و اقدامات برای رضای خدا باشد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین