تاریخ انتشاردوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
plusresetminus
حزب الله:تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی به برجک مرزبانی «مزه سر» در سراوان، با حضور مقامات کشوری و استانی در زاهدان آغاز شد.
۰
کد مطلب : ۳۱۰۹۹۴
تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی به مرزبانی در زاهدان
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فرمانده مرزبانی کشور در این مراسم گفت: تروریست‌ها با استفاده از خاک پاکستان به برجک مرزبانی مزه‌سر حمله کردند.
سردار گودرزی گفت: صبر ما تا حدودی است؛ کشورهای همسایه باید مراقب خاک خود باشند.
همچنین در این مراسم سردار "رضایی" جانشین فرمانده انتظامی کل کشور ، سردار "گودرزی" فرمانده مرزبانی و مسئولان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم حضور دارند.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز با محکوم کردن این حادثه تروریستی خواستار برخورد قاطعانه دستگاه دیپلماسی در این رابطه شد.
دکتر حسینعلی شهریاری گفت: تحریک فریب‌خوردگان داخلی و  وابستگان منافقین از سویی و تحرکات شکست‌خورده گروهک‌ها در کشورهای همسایه، هر هفته ‏جان پاک‌ترین فرزندان این آب‌وخاک را می‌گیرد و اگر چه شهدا مقربان بارگاه الهی هستند؛ اما شیطنت‌ها و تحرکات  به فراموشی ‏سپرده نخواهد شد و همه ما خواستار اشد مجازات برای عاملین این‌گونه اقدامات چه در داخل و چه در خارج از کشور هستیم.‏
به گزارش ایسنا اسامی شهدای مرزبان در سراوان به نام‌های گروهبان یکم شهید "حسین بادامکی"،گروهبان یکم شهید "علی غنی با تدبیر"، سرباز وظیفه شهید "محمد جمالزاده"،سرباز وظیفه شهید "یونس سیفی نژاد" و سرباز وظیفه شهید "ناصر حیدری" اعلام شد.
گفتنی است؛ حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان، بامداد ۳۱ اردیبهشت انجام شد و تلاش آنها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک مرزبانی "مزه سر" هنگ مرزی سراوان روبه رو گردید که در این درگیری متاسفانه پنج نفر از مرزبانان عزیز ایران اسلامی مان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین