کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده مرزبانی فراجا؛

کشورهای همسایه حسن همجواری را رعایت کنند

باشگاه خبرنگاران جوان , 1 خرداد 1402 ساعت 9:34

حزب الله:فرمانده مرزبانی فراجا گفت: به کشورهای همجوار خودمان تذکر می‌دهیم که حسن همجواری را رعایت کنند و اجازه ندهند کارهای ضد امنیتی از داخل کشورشان انجام شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار سرتیپ "احمدعلی گودرزی" در جمع خبرنگاران در زاهدان افزود: به کشورهای همسایه خودمان تذکر می‌دهیم که حسن همجواری را رعایت کنند و ما صبرمان تا حدودی است و نباید اجازه دهند از داخل کشورشان موضوعات ضد امنیتی انجام دهند.
وی ادامه داد: درگیری در برجک مرزبانی "مزه سر" هنگ مرزی سراوان حدود ۲ ساعت با پایمردی رزمندگان مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داشت.
فرمانده مرزبانی گفت: در این درگیری پنج نفر از بهترین همکاران من که سه نفر سرباز و ۲ نفر درجه دار مرزبانی به شهادت رسیدند و ۲ نفر نیز مجروح شدند.
به گزارش ایسنا اسامی شهدای مرزبان در سراوان به نام‌های گروهبان یکم شهید "حسین بادامکی"،گروهبان یکم شهید "علی غنی با تدبیر"، سرباز وظیفه شهید "محمد جمالزاده"،سرباز وظیفه شهید "یونس سیفی نژاد" و سرباز وظیفه شهید "ناصر حیدری" اعلام شد.
گفتنی است؛ حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش آنها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک مرزبانی "مزه سر" هنگ مرزی سراوان روبه رو شد که در این درگیری متاسفانه پنج نفر از مرزبانان عزیز ایران اسلامی مان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.


کد مطلب: 310968

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/310968/کشورهای-همسایه-حسن-همجواری-رعایت-کنند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com