کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قالیباف: سکوت خائنان در برابر شهادت جوانان مملکت از چشم مردم ایران دور نمی‌ماند

ایسنا , 1 خرداد 1402 ساعت 9:06

حزب الله:
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت مرزبانان در هنگ مرزی سراوان گفت: سکوت و رضایت ضمنی خائنان و وطن فروشان از شهادت جوانان شجاع مملکت در حوادث تروریستی از چشم مردم ایران دور نخواهد ماند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهادت مظلومانه مرزبانان در هنگ مرزی سراوان قلب مردم ایران را به درد آورد. شهادت این جوانان سرافراز را به خانواده های آنان، نیروهای مسلح، فرماندهی مرزبانی و آحاد ملت شریف ایران اسلامی صمیمانه تسلیت می گویم.
وی افزود: سکوت و رضایت ضمنی خائنان و وطن فروشان از شهادت جوانان شجاع مملکت در حوادث تروریستی از چشم مردم ایران دور نخواهد ماند. فریاد این نااهلان در زمان مجازات قاتلان و تروریست ها بلند است، اما هنگام شهادت جوانان رعنای این مرز و بوم سکوت می کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هر کسی که به وطن خود پشت کند و با دشمنان ایران یکدل و یکصدا شود چنان سیلی محکمی از مردم ایران خواهد خورد که در تاریخ ماندگار خواهد شد.
قالیباف در پایان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار سرافراز و قهرمان واقعی ملت ایران شهید محمد بروجردی، گفت: ایثار و رشادت آن شهید در مبارزه با اشرار و ضد انقلاب و دشمنان مردم ایران در منطقه غرب کشور و کردستان جاودانه خواهد بود.


کد مطلب: 310952

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/310952/قالیباف-سکوت-خائنان-برابر-شهادت-جوانان-مملکت-چشم-مردم-ایران-دور-نمی-ماند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com