تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
plusresetminus
حزب الله: روزنامه عبری زبان معاریو با اشاره به اعتیاد سران رژیم صهیونیستی به استفاده از گنبد آهنین اذعان کرد که این رژیم عملاً طرف بازنده نبرد با گروه‌های مقاومت به شمار می‌رود.
۰
کد مطلب : ۳۱۰۹۳۷
اعتیاد تل‌آویو به استفاده از «گنبد آهنین»
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،روزنامه عبری زبان معاریو با انتشار مقاله‌ای با عنوان «اعتیاد اسرائیل به سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین» نوشت که رژیم صهیونیستی در جریان هر حمله‌ای، به این سامانه پناه می‌برد؛ اقدامی که باعث شده تبدیل به طرف ضعیف شود.
در ادامه این مقاله آمده است که صهیونیست‌ها عملاً تبدیل به طرف بازنده در هر حمله‌ای که از سوی نیروهای مقاومت فلسطین صورت می‌گیرد شده‌اند چرا که به محض به صدا درآمدن آژیرهای خطر به سمت پناهگاه‌ها فرار کرده و سامانه گنبد آهنین را فعال می‌کنند و در رسانه‌ها ادعا می‌کنند که «طرف مقابل یک ضربه کوبنده دریافت کرده است».
در این مقاله نوشته شده است، به مرور زمان، اعتیاد رژیم صهیونیستی به استفاده از گنبد آهنین بدتر و شدیدتر شده و باعث می‌شود در حمله‌ای تنها به فعال کردن این سامانه اکتفا کرده و نیازی به حمله متقابل در خود نبیند و در نهایت نیز ادعای پیروزی کند.
نویسنده این مقاله تاکید کرده است، صهیونیست‌ها عادت کرده‌اند شاهد حمله باشند و بعد فرار کرده و پنهان شوند. این رفتار ناشی از ضعف رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات نیروهای مقاومت است. این رژیم یک مشکل بزرگ در قبال نحوه برخورد با حملات گروه‌های مقاومت دارد.
در ادامه این مقاله آمده است، گنبد آهنین تکنولوژی پیشرفته دارد و می‌تواند موشک‌ها را رهگیری کند اما نمی‌تواند مانع فلج شدن زندگی در اراضی اشغالی در جریان حملات موشکی شود. فرار صهیونیست‌ها به سمت پناهگاه‌ها و توقف فعالیت‌ها و تعطیلی مدارس نشانه پیروزی طرف مقابل است.
پیش از این، تحلیلگر امور نظامی شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرده بود که حملات این رژیم علیه نوار غزه نتوانسته دستاورد واقعی داشته باشد.
نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات اخیر «انتقام آزادگان» با شلیک هزار و ۱۰۰ موشک، شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف غزه و عمق اراضی اشغالی را هدف قرار دادند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین