کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ثبت رکورد روزانه تزریق بیش از یک میلیون دز واکسن در کشور

باشگاه خبرنگاران جوان , 31 ارديبهشت 1402 ساعت 12:56

حزب الله:وزیر بهداشت گفت: ۶ مرکز تولید واکسن کرونا در کشور داریم و تمام ورزشگاه‌ها و حسینیه‌ها تبدیل به مراکز تزریق واکسن کرونا شده اند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در جلسه هم اندیشی پیشگامان بهداری رزمی دفاع مقدس گفت: الان ۶ مرکز تولید واکسن کرونا داریم و تمام ورزشگاه‌ها و حسینیه‌ها تبدیل به مراکز تزریق واکسن کرونا شده اند و به رکورد تزریق بیش از یک میلیون واکسن کرونا در ایران دست یافته ایم. 
او افزود: بهداری دفاع مقدس با تمام جنگ‌های دنیا متفاوت است و در تمام سطوح خدمات پزشکی ارائه می شده است، اما در بیشتر کشور‌ها فقط انتقال مجروحان انجام می‌گرفته است. 
وزیر بهداشت بیان کرد: دشمن نسل جوان را هدف گرفته و زنان از پیشرفت چشمگیری بعد از پیروزی انقلاب برخوردار شده اند و نه هزار از اعضای هیئت علمی بانوان هستند و ۶۰ درصد از دانشجویان علوم پزشکی کشور را زنان تشکیل داده اند. 
او ادامه داد: اولین درس از دوران دفاع مقدس توکل بر خدا است و باید توجه لازم به موضوع دشمن شناسی داشته باشیم. ما باید از همه نظر خودمان را توانمند کنیم و شناسایی نیاز جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است. 
وزیر بهداشت بیان کرد: تاریخ درخشانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور داریم که به خوبی دستاورد‌ها به ثبت نرسیده است. فرهنگ تیم‌های اضطراری مخصوص کشورمان است. 
او گفت: ایجاد حس همکاری، خود سازی و تعامل از جمله مواردی بوده که دفاع مقدس به ما یاد داده است. در چنین شرایطی باید به مردم امید داده شود و تمام مردم در دفاع مقدس شرکت داشته اند. پرونده‌های مدافع سلامت در حال تعیین تکلیف است.


کد مطلب: 310922

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/310922/ثبت-رکورد-روزانه-تزریق-بیش-یک-میلیون-دز-واکسن-کشور

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com