تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
plusresetminus
حزب الله:رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش باعث سربلندی مردم ایران شدند، گفت: فرماندهان و رزمندگان دلاور نیروی دریایی ارتش بدون خوف به دریانوردی می‌پردازند.
۰
کد مطلب : ۳۱۰۸۹۵
سرلشکر باقری: ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش باعث سربلندی مردم ایران شد/ ‌مأموریت ارتش در اقیانوس‌ها ادامه خواهد داشت
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در مراسم استقبال رسمی از ناوگروه ارتش با بیان اینکه این ناوگره کاری بزرگ انجام دادند، اظهار داشت: ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش باعث سربلندی مردم ایران شدند و ‌کار بزرگ و نشدنی را انجام داد.
وی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و تبریک روز سوم خرداد فتح خرمشهر با بیان اینکه بندر بزرگ ساحلی ایران در بندر‌عباس شاهد این افتخار بزرگ است و به راستی می‌توان گفت بندر عباس پایتخت دومی برای کشورمان ایران است، افزود: حوادث گوناگون نشان داده است که برای سربلندی میهن راهی جر طی مسیر قدرت و افتخار نداریم و این قدرت مشروع از طرف ملت به یکایک رزمندگان داده شده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه مسیر اقتدار دریایی مهم‌ترین عامل قدرت کشور ماست و کشور ما برای اینکه یک قدرت دریای بزرگ باشیم چیزی کم ندارد، تصریح کرد: داشتن ساحل طولانی و مناسب، فن‌آوری‌های روز، ناوگان بومی، مردمی دارای فرهنگ دریایی و نیز داشتن رزمندگان و فرماندهان دلاور که دل به خدا می‌سپارند و بدون ترس از قدرت‌های بزرگ دل به دریا می‌سپارند.
وی با بیان اینکه حوادث گوناگون به ما نشان داده برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب و اسلام راهی جز اقتدار نداریم، افزود: اقتدار دریایی یکی از مهمترین عامل قدرت کشور ماست و برای یک قدرت دریایی بزرگ باشیم هیچ چیز کم نداریم و صنایع توانمند داخلی برای این موضوع داریم. فرماندهان و رزمندگان دلاور بدون خوف به دریانوردی می پردازند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه مسیر اقتدار کشور از مسیر دریایی بیش از پیش فراهم خواهد شد، تصریح کرد: ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش اقدامی تاریخی انجام داد. این اتفاق، کار کوچکی نبود و حتی کشورهای بزرگ به چنین جرات و جسارتی را ندارند اما ارتش ایران در اوج تحریم و تهدید با ناوشکن دنا به همراه ناوبندر مکران به چنین ماموریتی رفت.
وی خاطرنشان کرد: خداوند همه ویژگی‌های تبدیل شدن به یک قدرت دریایی را به ما اعطا کرده و اقدام بی سابقه نیروی دریایی ارتش در انجام این ماموریت تاریخی یک اقدام استثنائی و تاریخی است. ما در مذاکرات و دیدارها می‌بینیم که حتی کشورهایی که از لحاظ فنی این توانمندی را دارند، جرأت انجام چنین ماموریتی را ندارند، اما این جمهوری اسلامی است که دست به این اقدام زده و این مسیر خطرناک را طی و آماری استثنایی را رقم می‍زنند.
وی ادامه داد: بسیار افتخار آفرین است که یک نیروی دریایی تحت تحریم چنین ماموریت تاریخی را انجام می‌دهد، افتخار ما شما جوانان هستید که این کار بزرگ را انجام داده و می‍توانید ماموریت‍های بزرگتر را انجام دهید، از شما سپاسگزاریم و البته از خانواده‍های محترم شما سپاسگزاریم که 8 ماه دوری و فراق شما را تحمل کردند.
سرلشکر باقری تصریح کرد: این ماموریت تاریخی نقطه تحولی در قدرت دریایی ایران اسلامی است و شما دریادلان نیروی دریایی ارتش پیام آور اقتدار و بالندگی ایران اسلامی هستید و جا دارد که از زحمات شما عزیزان حاضر در ناوگروه تقدیر و تشکر کنم.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین